Metresi olmak istemedim. Evli adam cok canim yaniyor? Acil cevap?

Aynı yerde çalışıyoruz. Ben bosandim o evli.2 aydir konuşuyorduk. Iliski de yaşadık. Gece arayıp bana neden benim onu aramadığımi sorardı. Cok ilgiliydi. Izne çıktı. Abisiyle tatile gitti 2 3 gün. Dunden beri bana yazmadi. Firsat bulunca yazarim dedi. Bosansin istemiyorum. Sevgiliyiz diyordu. Ama beni aramadi yazmadi. Onu öyle bir surundurmek istiyorum ki.. Ararsa acmayip mesajlarına cevap vermemek.. baska ne yapabilirim. Birde beni o kadar kiskanan kısıtlayan adam beni nasıl aramadi?

Güncellemeler
1 yıl
Ben ayrılmayı düşünüyorum sizce dönünce yazarmi
Metresi olmak istemedim. Evli adam cok canim yaniyor? Acil cevap?
Cevapla