Ben boşanmış biriyim. 35 yaşında görüştüğüm adam 53. Biz 3 ay birlikte olduk. Iliski de yaşadık. Adam Başlarda arar mesaj atardı her fırsatta. Son zamanlarda bu azaldı.3 ay içinde 3 kez bıraktı ama ben arayınca dayanamadı dondu.2 gün evvel adam acile kaldırılmış. Bana dediki arama mesaj atma beni rahat bırak dedi. Bana trip atti. Anlam veremedim. Birde ben bunun en yakin arkadasiyla sevgili idim oda evli. Buna anlatmıştım başta kabul etmemişti ama sonra etti. Simdi bu adam bana ugrasmaam faln dedi. Ama hastalık anlattığı gün bunları yazdı. Bende ertesi gün nasıl oldun merak ttim sadece yazdim tsk etti ilgin icin sagol yazdı. Ama beni o kadar kırdığı..
Yargılamadan yazın insanın başına bu hayatta hersey geliyor. Ben simdi adamı arayıp yazmayı düşünmüyorum. Sizce o ararmi ne olur ve neden trip atti?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer