Metres olmak istemedim evli adamla oldum adam hastanelik oldu? Bana yazdiklari?

Ben boşanmış biriyim. 35 yaşında görüştüğüm adam 53. Biz 3 ay birlikte olduk. Iliski de yaşadık. Adam Başlarda arar mesaj atardı her fırsatta. Son zamanlarda bu azaldı.3 ay içinde 3 kez bıraktı ama ben arayınca dayanamadı dondu.2 gün evvel adam acile kaldırılmış. Bana dediki arama mesaj atma beni rahat bırak dedi. Bana trip atti. Anlam veremedim. Birde ben bunun en yakin arkadasiyla sevgili idim oda evli. Buna anlatmıştım başta kabul etmemişti ama sonra etti. Simdi bu adam bana ugrasmaam faln dedi. Ama hastalık anlattığı gün bunları yazdı. Bende ertesi gün nasıl oldun merak ttim sadece yazdim tsk etti ilgin icin sagol yazdı. Ama beni o kadar kırdığı..

Yargılamadan yazın insanın başına bu hayatta hersey geliyor. Ben simdi adamı arayıp yazmayı düşünmüyorum. Sizce o ararmi ne olur ve neden trip atti?

Metres olmak istemedim evli adamla oldum adam hastanelik oldu? Bana yazdiklari?
Cevapla