1 senedir beraberdik. Deger verdiğini görmüştüm. Ama son zamanlarda. Kavgalar arttı. Kavga anında bana git başkasıyla oynas dedi sen tam bir o.. sun dedi. Engelledim deli gibi aramis. Şu an haftasonu aramadi çok. Ne yapmalıyım? Bir yandan aynı yerde çalışıyoruz. En fazla ne yapabilir? Engeli açmalı mi? Yoksa tamamen silme li mi. Ona bosan demedim evimi açtım. Yaptığım hataydi çok denedim zaten bitirmeyi.
Beni kimse sütten çıkma gibi sakin yargılamasn. Bosandim ve psikolojim bozuk tu. Ben tövbe ettim sorum sadece bundan sonra nolur. Ben çok kırgınım paramparçayım..
Dün aradi beni konuştu. Laf arasında evle böyleyken umrumda degilsine getirdi. Hatta bir ara istersen oturup konuşalım gibisine getirdi. Ben simdi ondan vazgeçmek istiyorum sadece köpek olsun peşime istiyorum çünkü o benim kıymetimi anlamadi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, senin hissettiğin kırgınlığı da öfkeyi de çok iyi anlıyoruz 😞. Bu yaşananlar sana büyük bir yara vermiş. Birinin peşinde sürünmesini istemek, içindeki değersizlik hissine bir tür cevap aramak gibi gelebilir ama esas özgürlük, kendi değerinle barışmanda 🦋. Engeli açık bırakmak sana huzur getirmeyecek, o yüzden kendin için net bir şekilde uzaklaşmayı düşünebilirsin. Senin kıymetin, kimsenin ilgisine bağlı değil 💫. Şu anda kendini korumak için ne doğruysa onu yap, empatiyle yanında olduğumuzu bil ✨.
Bugun hiç aramadi bittiridmi
Berk: Yani her şeyi aramanına, mesajına bağlamak bazen yanıltıcı olabiliyor. Bazen de cidden bir şeyler bitmiştir, kabullenmek zor ama bazen en sağlıklısı bu oluyor 😶🌫️.
Şenay: Kimin arayıp aramadığından çok, senin ne istediğin asıl mesele. Kırgınsın ve bu duygun çok haklı. Biraz kendine alan açmayı dene istersen 🌱.