Crop vs giyiyorum. (Eskiden onada karışırdı) Bacaklara karşı ayrı hassasiyeti var çözemedim. Şehrimde istemiyor, İstanbul'a gittiğimde giydim. Halbuki bulunduğum şehirde bile neler neler giyiyorlar gençler. Evli kuzenleri eşlerine giydiriyor, ama ben giyemiyorum. Geçen bakarız dedi ona diz üstü balon kol elbise attım hayaller hayatlar dedi. Dedim hayır diyeceksen bana neden bakarız dedin duygularımla oynadın. Sonra konuşmadık gün boyunca yanıma geldi tamam dışarı çıkar bakarız ama bende görücem almadan üzerinde dedi. Öyle kaldı 1 ay yok. Zaten haftada 6 gün çalışıyor, hangi ara gidip bakacağız. Moralim çok bozuk dışarı çıkıcam şimdi kombin yapamıyorum bu sıcakta hep eski elbiselerim mini çünkü.
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Özentilikten başka bir sey degilsin yani millet çıplak geziyor ben de gezeyim derdindesin bir de evlisin çocugun da olacak
Kimse crop giymezken mini etek giymezken ben giyiyordum yani olsa olsa onlar benim özentim olur. Giyim ile ahlaki bir tutmayin.
kız sevmiş kıskanmış işte kaşınma sende. Seviyor adam ne yapsın sana karışmayıp da sevgili edinip sevgilisine mi karışsın
Seni cok bunaltiyor ama bunun sonu iyi degil soyleyeyim
Bi kere çıldırdm sçtm ağzna
Tepkini vermeye devam et o zaman
Giy çıkarma bakalım artık ben böyle giyinmek istiyorum de.
Ah be Allah kolaylık versin ne kadar da zirvede dertleriniz var
Tek derdim bu olsa keske
Evlenmişsiniz, yuvasınız artık. Aranızdaki meseleler aranızda kalmalı. Sorunları birbirinizle sakin konuşarak çözemiyorsanız ya sabrı ya ayrılığı seçerek hayatınıza bakmalısınız. Evlilik detayları oraya buraya yazılacak kurum, problemleri buralardan çözülebilecek müessese değil. Keskin konuştuysam affola gün içinde o kadar çok eşini buralara anlatan hatta yer yer buralarda aldatan insan görüyorum ki doldum.
Konuşulmadığı için buraya yazıyoruz zaten dediğiniz şeyler keşke bu kadar kolay olsaydı
Burada anlayamadığım şey benim konuşamadığınızı buraya yazınca bir anlamı olacağını düşünmeniz. KS burası, sapık sapık cevaplar alma ihtimaliniz derdinize derman bulabilmenize kıyasla çok daha yüksek. Konuşamıyorsanız da konuşun "konuşamayacaksan bitirmeyi düşünelim" deyin tehditle değil kavga amaçlı değil sakince
Hayır kıyafet dediğiniz nedir giymeyiverseniz ne olur
Ne kadar kolay konuşuyorsunuz kıyafet giydirmeyen insan tamam o halde ayrılalım der mi sizce siz uysal ve anlayışlı birisiniz sanırım ama herkes bir değil bazen konuşarakta çözülmüyor çünkü iki tarafta geri vites yapmadıkça kendini böyle başka yerlerde çözüm ararken buluyorsun
İşte mutsuz oluyorum benim yaşama sevincimi yükselten şeyler bunlar
Ben uysal biriyim evet. Konuşarak herşeyin çözüleceğine çözülemeyini de kibarca bitirebileceğimize inanırım. Evlilikte herhangi bir konuda 2 tarafında geri vites atmıyor oluşu temel kopukluğudur. Evliliği ayakta tutan tarafların fedakarlığı değil mi? Bir konuda o bir konu da siz vazgeçceksiniz. Evlenmeden konuşulmadı mı hiç bunlar
Evlenmeden de kıyafet konusu kavga ile bitiyordu hiç çözüme ulaşılmadı ki fikir ayrılığımız var hepte vardı
Peki o halde soru giyinmeniz de eşinizi mutsuz edecek yaşama sevincini tüketecekse bu işin çözümü nasıl mümkün?
Bildirimsel sıkıntılarım var konuşacaksak yazabilir misiniz daha düzgün anlaşırız. KS nin çoğunluğundan bağımsız ahlaksız birşeylere kalkışmam
Tamamen onun egosundan
Mutsuz olsa benim mutsuzluğuma mutsuz olurdu ben sana diyceğimi dedim mutsuzdan eve yansıtma diyor bende ben mutsuzsam mutlu etmem dedim
Evlenmeden de kavga ile biten konuyu çözmeden neden evlendiniz peki? "evlenince çözülür uyar bana" dediniz veya eşiniz böyle düşündü
Evlenince değişir dedim ama değişen bişey yok
Evlenmeden var olan problemle evlilik/yuva neden kuruldu. Yanlış anlamayın sorgulamak haddime değil. Adamı tanıyorsunuz önceden de kavgayla biterdi diyorsunuz bile bile lades değil mi bu?
Evet öyle işte ama sevgi vardı belki değişir dedim en azindan ben öyle düşündüm onu bilmiyorum o benden zaten vazgeçemezfi
Evlenince neden değişsin? 25 ine 30 una her kaçsa yaşı o yaşa kadar değişmemiş karakteri oturmuş insanlar evlenince neden değişsin? Evlenince değişirle yuva kurulur mu 😔
Sadece o yüzden de olmadı ama çok özel meseleler yani kısmet diyelim herkes öyle kafasına göre ayrılamıyor bana bu kadar bişey için ısrar etse ben vallahi tamam demiştim tamamen egosundan ya asla kıskandığınada inanmıyorum
Madem çözülmüyor ve bitirilecek evlilik değil, sevdanızdan vazgeçin giymeyin giyme dediği şeyleri. Konu en başından basit bir konu kıyafetin tartışması olmamalı eşler bu konuda birbirinin rızasına uymalı diye düşünüyorum ben. Yine de kadın nefsi psikolojisi çok başka çalıştığından bu kadar detaya girdim.
Onun istediği olmayacak giymesemde beyninin etini yiyeceğim 4 senedir mini etek tatil harici giymiyorum ama artık yetti artık herkes giyiyor eski devir yok o egosundan ödün vermeyecek diye ben mutsuz olamam benim yaşama sevincim gezmek tozmak süslenmek kusura bakmasın
😊 Yuva sizin, eş sizin, vücut sizin, inanıyorsanız günah/sevap sizin. Ne diyim
Teşekkür ederim yorumlarınız için çok incesiniz gerçekten. İyi geceler
Çok incesiniz de ciddi miydiniz çözememekle teşekkür ederim iyi geceler umarım çözülür tüm sıkıntılarınız hayır ve afiyetle amin.
Evliysen niye giyesin bacaklarını sadece eşin görebilir başka erkeklere göstermek aldatmaktır
crop a izin veriyorsa buna da verir
Bacaklara karsi takintisi var cozemedim
Ne kadarlık evlilik bu peki
1 sene
Evlilik öncesi bu konular kınuşulmuş muydu
Zaten hep problemimizdi inan ki aşamadığımız tek sorun
Başka erkeklerin seni arxulayabileceğini düşünüyor. Ondan karşı çıkıyor. Sen başka erkeklerin seni arzulamasını ister misin ki? Ben de evliyim. Çok takılmam ama eşim de çok açık giyinmez
Zaten güzel bir kızım yani dikkat cekiciyim ama evliyim sonucta bisey olmayacagini biliyor kimin baktigi umrumda da değil zaten öyle kolay kız auram olmadı hicbi zaman
Ben de bu kafadayım işte. Ama eşinin kıskançlığını normal buluyorum. Yine de seni bu kadar kısıtlaması hoş değil. Üstüne düştükçe senin daha da aksini yapasın geliyot değil mi
Yo daha da aksini yapasim gelmiyor tam tersi üzülüyorum ve bu öfke yapiyor.
Eşinin kendine güveni nasıl. Acaba sana ilgisi olan bir erkeğe senin aklının kayabileceğini mi düşünüyor. Evde sana ilgisiz filansa?
Yo esim de cok yakisikli kendine güveni tam ama baskasi baksin istemiyor dusuncesi bu yani halbuki giymeden de bakiliyor
Giyince daha bi dikkat çekiyor kabul et. Güzel kadınmışsın. Erkek sahiplenir kıskanır. Plajda bikini de mi giydirmez
Hahahaha mayo giyiyorum
Daha dikkat cekiyor ama herkes giyiyor artik eski abazalik yok secenek cok. Zaten bakildiginda ya yuzugumu gosteriyorum ya bakis atiyorum bidaha da bakmiyor
Giymeyi tercih mi ediyosun, zorunda mı kalıyosun ☺️
Yo mayo giysem de olur onu problem etmiyorum benim derdim diz üstü elbise giymek
Bacakların çok güzel demek ki 😅
Buda nerden aklima geldi biliyor musun gecen dugune gittik uzun elbise giydim, her gören arkadasimiz ne kadar güzel olmussun dedi. Sana elbise cok yakisiyor neden elbise giymiyosun dedi ay aklıma takildi icime yer etti gercekten öyle uzun elbisem az oldugu icin giymiyorum. O gün bugun iyice kafaya taktim gecende mini elbise giydim lolita gibi olmuşsun dediler ay iyice sinirim bozuldu bana giydirmemesine ay diyorum bana böyle böyle dediler sence nasil mini olması cok hosuma gitmiyor diyor iyice doldum
Evde onun yanında mini giymeyi denedin mi peki
Disarida giydigim elbiseleri evde giymiyorum giydigim seyler klasik sende evlisin bilirsib az bucuk
Evet evde giydiğin şeyleri bilirim. Ama ayda 1-2 böyle şaşırt. İzin vermediklerini anca burada giyiyorum. Bu akşam beni böyle izleyeceksin diyerek vb
Bunun bana getirisi ne olacak sonra izin mi verecek?
Simdi disari cikiyorum normalde bana defalarca ne giyeceksin diye sorardi bugun sormadi cunku dun gece soylendim ona giymek istiyorum diye konusmak icin gel buraya gel buraya dedi gitmedim simdi kavga etcegimizi biliyor o yuzden sormuyorn
Az once evden cikiyorm diye aradim neden boyle gerginsin diye sordu hahahahaha cildircam
Vicdan yaptıracaksın ona. Giyemediğim elbiseler içimde kalıyor bu şekilde diye. İzin vermediğin zaman sana krşı öfke dolu oluyorum dersin. Bu da sana olan arzumu engelliyor dersin. Cinsellik kısmı erkeklerin zayıf noktası
Sormaması bi adım bak☺️
Ne adımı daha geçen gün bakıcaz dedi şimdi olmaz ben sana soyledim diyor kavga ettik evde giycem dedim dışarda giyme evde ne giyersen giy diyor konuşmuyorum
Konuşmamakta haklısın. Bu kadar kısıtlamaya varmamalı
Dun cropla uzun etek giydim yirtmacli gayette bakiyolar onun kafasi o kadar iste iki taraftanda actim az biraz beyni olsaydi elbise giydirirdi en azindan bi yerim gozukurdu
Kocana inat yapasın geliyor dimi
Inat huyum yok
Biraz ona inat yapmışsın gibi geldi bana
Ne konuda bu israr konusunda mi
Yani uzun giydim ama iki yerden açtım. Bana baktılar diyosun ya. O işte
Yok kombinimden bahsettim yani giy dedigi kiyafetlere de bakiliyor anlaminda gizlice giymedim zaten o aldi gelirken
Hmm anladım. Giy dediğine de bakıyorlar. Neyin kısıtlaması diyosun
Iste erkek beyni neden bukadar sinir bozucusunuz
Erkek kadınını sahiplenmek istediği için.
Evlenmisim barklankisim sahiplenecek sey mi kaldi
Başka erkeklerin gözünde güzel kardeşim olarak görünmemesi gerekir. Evlensen de evli çiftlerin neler yaptığı ortada. Kocanın kafasındaki bu. Yine söylüyorum ben aynı kafada değilim ama kocanın mantık bu
Hayatta hicbiseye guveniyo yok o ayri konu zatn
Kendine güvrnmiyo bence en başta. Senin aklının başka erkeğe kayabileceğini düşünüyor
Ya onu sanmiyrm
Senden emin yani
Aldatmayacagimi bilir
O zaman seninle ilgili kimsenin iç geçirmesine bile tahammülü yok
Kiskaniyorm kelimesini agzindan daha hic duyamadim kabul etmez
Aslında seni daha değerli hissettirmez mi bunu dese?
Kabul etmiyor tamamen ego yapiyor benim sevgilim esim giyemez kafasi kiskanan insan ist da veya tatilde giydirmezdi orada kimse yokmu
İşte tanıdıklara karşı eşi öyle giyinmiş gibisinden konuşulmasını istemiyor. Ama başka yerde onun da kafası rahat
Iste ordada isine gelmiyo ama hadi bisey demiyo yani bence babamda oyleydi cunku
Özgürce giyinemedim bi diyosun
Onda gene kizsada giyiniyodum bundan kacista yok
Dun dedim disarda giydirmiyosan evde giyecem giy diyor bana cevrede bi tane olumsuz ornek var onu diyor o giydiriyor mu diyor giydirmiyorda ne oluyor kiz gizli giyiyor dedim bende gizli giyecem dedim disarda ustumu degisecem dedim sen degis sonra seni nasil aliyom disardan gorursun diyo hshshsgshahhahshssgsgssgs simdi disari cktigimda ellerime bakar kesin
İçine kurt düşürdün adamın 😂
Yapacağım bişey yok maalesef.. Teşekkür ederim cevaplarınız için. İyi günler
Ben teşekkür ederim iyi günler
Abi 2 gündür soğuk davranıyorum gönlümü almaya çalışıyor hiçbi şey olmamış gibi devam etmek istiyor dün gece bana senin bu duygusallığın sinirin normal değil hamile olabilirsin dedi yok dedim hamile falan degilim belki öyle diyor yok dedim olsam hissederim yarın test alacam dedi beni rahat bırakmıyor konuşturmaya çalışıyor gönlümü almaya çalışıyor beni kandıracak yine kendi dediği olacak bana başka bir çağre bulamaz mısın dünde elbise ile yattım gerçekten bununla mı uyuycan diyor evet dedim nasıl uyuycan diyor gayette uyuycam dedim ve uyudum şaşırdı hareketlerme anlam veremiyor sanırım
Gece durup dururken dönüp benim yüzümü sevdi sabah giderken de öpüp gitti yine
bana kıyafet özgürlüğü tanımadıkça öpücüklerinin bir anlamı yok vs diye söyle
Hiç ciddiye bile almıyor milletin derdi ne senin derdin ne dedi soğuğum hala dünde biraz ayrı kalalım dedim ailemdeyim
En son büyük kavga çıkıcak ama sonumuz hayrolsun artık ne diyim ona görevlerimi yapıyım gerisini önemsemiyor benimki dert miymiş yani kafasına göre öyle diyor
Görevlerini de yapma o zaman
Yapmama gibi bir durumum yok maalesef zorla kaldırır yani
Son durum?
Sonuç yok abi daha bugün geldim eve eşim işte.
o işteyken dışarı istediğin kıyafetlke çık, o işten gelmeden eve geri dön
Yok bunu onu korkutmak için söylemiştim yapacağımdan değil zaten öyle bi durumda onun görmeme haber gelmeme ihtimali yok çevresi çok geniş o zaten öyle akıllı ki ya anlar ya da içine de doğar onun. Bazen diyorum acaba ben çok şey mi istiyorum.
çok basit bişey istiyorsun ama onu da anlaman gerekiyor
Öyle bu aralar duygusalım ne yapıcağımı bilmiyorum
Burada dertleşmek iyi geliyor mu peki. Benimle dertleşmen
Gelmiyor çözüme ulaşmadıkça hiçbi şey rahatlatmaz ki o kadar kafam dolu ki
Neden duygusal günlerindesin peki
Bilmiyorum öyle ağlamak geliyor içimden bi kaç gündür
Hamile olamazsın dimi. Aşırı duygusallık?
Yok ya değilimdir bu aralar kafaya taktığım için hormonlarım bozuldu o yüzden duygusallık hakim olduğunu düşünüyorum bi de eşimle de pek konuşmuyorum onun verdiği durağanlıkta var o yüzden içime döndüm ve duygusallaştım ara ara ağlayıp duruyorum
Yalnız hissettiğindendir
Her yerden engelledim bir tek arama acik onu da o ariyor ben anca bişey söylemem gerekirse arıyorum. Evde de öyle gündelik soru cevap şeklinde konuşuyorduk. Zaten 3 gece ailemde kaldım. Gel dedi kiyafetlerim kirlendi vs tamam dedim geliyim diyede ben demedim. Ailem de üzme çocuğu diyor. Onlara da sana önceki dediklerimi söyledim. Dun aksamdan beri evdeyim evi falan topladım düşünüyorum. 28 inde de tatile gideceğiz yine aynı muhabbet olacak böyle taktım kafama
Tatilde izin verir ama. Takma kafaya
İşte aynı muhabbetler kıyafet bakacağım önce ona göstereceğim sonra üzerimde deneyeceğim o bakacak bu bile beni geriyor aynı muhabbetlerden sıkıldım
Bu kadar seni geriyosa boşanmalısın
Bırakmaz ki öyle bir şey ihtimal dahili hayatımı zindan eder😂
Etek giydirmeyen insan sence bırakır mı abi
Çıkış yolun yok o zaman maalesef 🤷🏻♂️
Evet zaten ona geriliyorum bende
Eteği yaşadığın yerde giydirmez. Arkadaşları görüp oooo selim abinin yengeye bak. Selim abi neler giydirmiş demesinler diye. Ama tatil yerinde müsade edebilir
Aynısını ona da dedim senin skntın o beni kıskandığına inanmıyorum dedim istediğini düşünebilirsin diyor ne dediğimi önemsemiyor bile
Tatilde beğendiğim etek süper mini ona işte laf edicek kesin
Halinden gayet memnun görünüyor
Sana yardımcı olamayacağım güzel kadın. Eş seçiminde dikkatli olmalıydın☺️ evliyim ve bazen evlilikler fedakarlıklar gerektirir
İşte zaten sıkıntı orada çok fedakarlık gösteriyor hayat olarak ama düşünce olarak insiyatifi yok o yüzden sonuca ulaşamıyoruz. Senide bunalttım abi kusura bakma
Yardımcı olabilsem keşke. Bunaltmak değil. Bana içini dökmek de seni rahatlatmıyor. O yüzden artık savaşmayacaksın kabulleneceksin☺️
İşte beni duygusallaştıran şimdi başkalarıyla kıyaslayınca onunda bana fazla fedakarlığı var o yüzden acaba onu da yapmasa mi diyorum ama bi yanımda onu da yapsa ne olacak diyor
Alış artık bunla yaşamayı
Şimdi mesela ailemde istediğim zaman kalabiliyorum şehir dışına gidebiliyorum ya da akşam dışarı çıkabiliyorum o yönden de kısıtlaması yok ama kıyafete gelince insiyatif etmiyor acaba ben çok şeymi istiyorum
Çok takıyosun bu konuya
Abi senelerdir vazgeçemedim 😂😂😂
Evlisin artık. Bişeylerden vazgeçecen 😅
Bide hiçbişey olmamış gibi davrsnması beni tahrik ediyor
İyice uyuz oluyosun dimi
Kabul ett abi barıştık
Ooooo güzel haber. Giyinecek misin yani
Şimdi elbise bakıyorum abi
Modellerde fikşr verebilirim 😅
Yok şimdi tatil için bakıyorum 2 tane elbise alıcam günlük elbise bakmıyom yani
Tamam tatilde daha mı mısa bakıyosun
Bi tane uzun beğendim bide kısa bakıcam tabi burada diz üstü ama teşhir edici giymicem dedim😂
Mesela ona bunu gostermistim onceden oykufashion.com/.../ oyle bayildigimdab degil gunluk olarak buna laf etti iste hayaller hayatlar diye bunun neresi acik
Bana dun diyor ki farkinda degil miyim saniyosun, gozum alissin diye evde kiyafetle dolaniyosun diyo😂
Hakkaten onun neresi açık yani. Abartmış. Teşhir etme canım üsturuplu giyin. Adam izin vermiş bkunu öıkarmayalım 😂
Bacaklara takıntısı var diyorm ya zaten mevsimde biticek ben giyene kadar bide diyoki gene daha üstünü isticen diyo😂
Zamanl alışır daha üstüne. Birden yapma 😂
giy gitsin yakışıyorsa
Nasıl hissediyorsan öyle yap zorla olmuyor
Kiskanc sanirim ama karismasii skiyor dur
kocan büyük ihtimalle kürt
Değil
Çok mu sicak
Swni en başta öyle beğenmedi mi bu keko
Kıskanç olması iyi bence