Saçmasalakşeyler yazdığın için aradım. Kimseyi takip etmediğim halde absürt absürt arkamdan laf yapıyorsun, yersiz yersiz... Gerçekten haddini çok aşıyorsun. Hayatımla ilgili hiçbir ayrıntıyı bilmeyi de gram hak etmiyorsun bu arada.
Kimseyle bi daha öyle bi hataya yeltenmek gibi bi niyetim yok, iki kere sana olan sinirimden yaptım yine de bu durumda bana ders oldu ne kadar karşımdaki kişiye sinir olsamda HATAYA HATAYLA KARŞILIK VERMEMEM gerektiğini öğrendim. Hesabım açık diye 4 kişi takip etti diğer kişiyi nasıl takip ettiğimi bilmiyorum muhtemelen elim çarptı sayfayı dolaşırken kenardaki takip et yazısına BİLMİYORUM ama aklına direkt o saçmalığın gelmesi ve bunu buradan güncellemen benim göreceğimi bile bile... Dersimi aldım ben beni sürekli aynı yerden vurmaya çalışma her hareketimi oraya bağlaman aşırı rahatsız ediyor. Ve SÜREKLİ BU İLİŞKİDE TEK SORUN BENMİŞİM TEK HATALI BENMİŞİM GİBİ DAVRANMAYI KES! Bana ilişki içindeyken bile yalan söyledin biz ilişki içindeyken sana dürüst oldum, seni aldatmadım, evet sevgimize vefasızlık yaptım onu da kasten yaptım zevkine falan değil dediğim gibi hataya hatayla karşılık vererek canını acıtmak istedim sadece. Ve bütün bunlar bitti artık bu saçmalıklara gerek duymuyorum! Dersimi aldım.
Ayrıca bu durumdan nefret ediyorum ama hâlâ zaman zaman seni arzuluyorum seni tamamen silmeme engel oluyor şu aptal arzuyu öldürmenin bi yolunu bulduysan bana da söyle. Çünkü istemiyorum artık seni deli gibi arzulamayı! Nefret ediyorum bundan.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
uykuda gör
Sıralamanız kaç da hayal kurmak gibi şeylerle vakit kaybediyorsunuz?
1k düştüm
Sıralamanın yükselmesi için ne lazım?
Zihin sağlığı zekamın olduğunu düşünüyorum çünkü. d
Zihin sağlığını bozan ne?
Eski sevgilim 🙃
Adı üstünde eski sevgiliniz. Şu an hayatınızda olmayan biri yani zihin sağlığınızı napıyor da bozuyor?
Son yaptıkları aklıma geliyor diyelim
Onun aklına da geliyordur bir şeyler bi dönem, bi sonuca varamayıp etmiştir sen de çok düşünme. Toksiksiniz anlaşılan önüne bak.
Bir sonuca varamayıp ne etmiştir?
Pes etmiştir. Çabalamayı bırakmıştır zihnen, fikren veya ilişki içinde kalmak anlamında nasıl anlarsan. Sen de yoluna bak.
O hiç çabalamadı zaten ama benim aklıma takılan başka bir şey o da aklımdan çıkmaz.
İyi peki siz bilirsiniz.
Halil hasta mısın?
Ya da hayâl mi görüyorsun?
Saçmasalakşeyler yazdığın için aradım. Kimseyi takip etmediğim halde absürt absürt arkamdan laf yapıyorsun, yersiz yersiz... Gerçekten haddini çok aşıyorsun. Hayatımla ilgili hiçbir ayrıntıyı bilmeyi de gram hak etmiyorsun bu arada.
Kimseyle bi daha öyle bi hataya yeltenmek gibi bi niyetim yok, iki kere sana olan sinirimden yaptım yine de bu durumda bana ders oldu ne kadar karşımdaki kişiye sinir olsamda HATAYA HATAYLA KARŞILIK VERMEMEM gerektiğini öğrendim. Hesabım açık diye 4 kişi takip etti diğer kişiyi nasıl takip ettiğimi bilmiyorum muhtemelen elim çarptı sayfayı dolaşırken kenardaki takip et yazısına BİLMİYORUM ama aklına direkt o saçmalığın gelmesi ve bunu buradan güncellemen benim göreceğimi bile bile... Dersimi aldım ben beni sürekli aynı yerden vurmaya çalışma her hareketimi oraya bağlaman aşırı rahatsız ediyor. Ve SÜREKLİ BU İLİŞKİDE TEK SORUN BENMİŞİM TEK HATALI BENMİŞİM GİBİ DAVRANMAYI KES! Bana ilişki içindeyken bile yalan söyledin biz ilişki içindeyken sana dürüst oldum, seni aldatmadım, evet sevgimize vefasızlık yaptım onu da kasten yaptım zevkine falan değil dediğim gibi hataya hatayla karşılık vererek canını acıtmak istedim sadece. Ve bütün bunlar bitti artık bu saçmalıklara gerek duymuyorum! Dersimi aldım.
Ayrıca bu durumdan nefret ediyorum ama hâlâ zaman zaman seni arzuluyorum seni tamamen silmeme engel oluyor şu aptal arzuyu öldürmenin bi yolunu bulduysan bana da söyle. Çünkü istemiyorum artık seni deli gibi arzulamayı! Nefret ediyorum bundan.
off çıkın şu saçmalıktan sizi sevmeyen insanlarla ne işiniz var
Bilmem
Soğumadın mı peki
Soğumuştur
Sevdiğim halini ayrı tutuyorum