Gece saatlerinde başınızı yastığa koyduğunuzda bu soru sizin karşısınıza çıksa en çok aklınızda hangi söz takılırdı?


Hayal kurmak daha iyi. Neden diye soracak olursan, rüyada saçma sapan şeyler oluyor. Tam evlencen, bir anda yer yarılıyor, o bir tarafta sen öbür tarafta kalıyon. Aranızda lavdan bir okyanus oluşuyor. Aman gerek yok...
Ben uyumuyorken rüyasını görürdüm.
Hayallerimi süsler idi.
Ne oldu? Koca bir sıfır.
O yüzden böyle gelip geçici şeyler için üzülmeye değmez.
İkisini de yapabilirsiniz
Uyuyup rüyanı görsem
Cevap
14Cevap
Canın ne istiyorsa onu yap hocam
Rü ya da yaşamak mutsuzluğun daniskasıdır. Rüya uyanana kadar mutluluk verir. Ancak hayal, gerçek olsa da olmasa da her an heyecan..
Hiç birisi diyorum. Karşılikli oturup konuşalim sarilalim ruyalara hayallere gerek yok.
Zaten dün rüyam da gördüm, hayalini de istemiyorum. Gerçeğini göreyim çünkü çok özledim.
İkisi de kötü. Rüyadan uyanıyorsun yanında yok, hayalini kuruyorsun ötesi yok. Zor bir ikilem ama en mantıklı olanı hayal kurmak sınırsızz
Ikisini de yapmam bana değer vermeyene ben tirnagimi kesmem acarım filmi yatarım ne rüya görürüm ne onu düşünürüm
Kimsenin hayali ile yaşamamayı öğrendim sonunda yine ben zarar görüyorum. En iyisi umursamaz olup başını yastığa koyar koymaz uyumak.
Hayalini kurunca zaten rüyana giriyor.
Bı de o virgül kafamı çok karıştırdi 🙄
Benimde 🤐
@GaripBirKadın 3 kez okudum 😂😂
Oturma odasına gider masayı kurar bir büyük açarım hacı
ikisinden de biraz gerek.
Ama en iyisi gerçeği için her şekilde mücadele edip sabretmek
Hayal kurarak uyuma öyle yapıyom azda minik damlalar
Uyumayip hayalini kurararak uyuya kalmak ve rüyamda görmek
Hayalperest bir insan olarak.
Hayalini kurmak diyorum 😊
Tabiki uyuyup ruyamda gormeyi tercih ederim. Cunki o an real da yasamis gibi oluyorum
Horward ögrencilerinin bir sözü var. "Uyuyup hayalini rüyanda görecegine uyanik kal ve o hayalin icin calisip gercegini yasa":)
Uyuyup rüya görmeyi tercih ederim. Çünkü hayal ve rüyaya kalan bir iş ise hayal kurarken kesin hayatin gerçek yüzünü düşünür ve yine gerilirim ama rüya kendi akisinda daha olumlu müdahalesiz olur. Uyuyup rüya görmeyi seciyorum 😊😊😊
İşimi garantiye alıp hayal derdim sonuçta neyi düşündüğün belli. Rü ya da onu görmen biraz zor yani benim için öyle
Özlediğim içim rüyamda görüyorum, yakında sarılıp uyuyacağım.
Günaydın,
Uyuyup istediğin rüyayı görebiliyorsan UYU bladerim daha gerçekçi oluyor 😎
Ruyani secme sansin olmadigina göre en güzeli kurmayi kendinin seçtiği bir hayal cok daha makbuldür bence
Uyumayıp düşünüp de nereye varacaksın ki? Dert derdi acar üzülen hep sen olursun. Uyuyup rüya görmek ümit vadecici en azından
Uyumayıp pubg oynayım
Virgülü nerden orda kullanmış diye kafa yorardım
En güzeli kardeşim dua et vefasızın yası tutulmaz ne rüyası ne hayali
Şöyle sevmeyelim kimseyi ya, haketmiyorlar.
Hayal kurmak sömürücü valla çoktan bıraktım
İkisi de olmasın bence.
Uyuyamadan hayal kurmak ,
😭😭
Uyuyup Ruyamda görmek daha guzel
Hayalini kurduktan sonra uyu, o rüya başka rüya.
Kimse bunların içinde olmaya layık değil aslında
Ne yaparsan yap her ihtimalde yine uykudadindir.
rüya görmek garanti değil, hayal kur..
Hayal kurarak uyurum. 😊
İkisinin sonunda da elin boş kalacak 🤷🏼♂️
Et ister hepsi bir pirana
O virgül yanlış kullanılmamış mı ya ://
@Dışmiimar rahatladım tşkk ckfmkd
@Dışmiimar ckcmckkfkd👌
Rüyalar daha gerçekçi
Uyuyup rüyayı göreyim.
Hayal kurmak daha güzel rüyalar moka sarabiliyor
Uyuyub rüya görsem daha iyi
Rüya hayalden daha gerçektir..
Hayaller kura kura uyurum
Uyuyup rüya görmek en güzeli
Hayalini kurmak en güzeli ☺
Ahh ahh çaresizliğin kaçıncı boyutu bu
Uyuyup rüyanı görsem
Uyumayıp hayal kursun da ne yaşadığını anlasın😉
Ölüp rahat etmek
Rüya iyidir 👍
Rüyamı gör
Ara sohbet et..
Ruyalarim daha gerçekçi. Rüyamda görmek diyorum.
Rüyamda göreceğim garanti değil. Hayalini kurarım
rüya görmek
Uyumak güzeldir
Rüya görmek tercihim
rüya daha güzel..
Aga beeee
Hayalini kurardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?