2.5 senelik sevgilim var beraber yaşıyoruz hep sudan sebeplerden kavga çıkıyor hep de o hatalı ama manipüle ediyor uzatıyor yaptığım tribi umursamıyor ilk o adım atmıyor beni delirtiyor hep kendini haklı sanıyor sırf uzamasın diye ben özür diliyorum bu sefer yine o uzatıyor. En son tartışmamız ekte kim hatalı sizce
Erkek arkadaşımla sürekli kavga ediyoruz hiç alttan almıyor kim hatalı?
Bu durumların açıklaması şudur erkekler ilişkinin başlarında sizi tamamen elde edene kadar alttan alır ilgisini eksik etmez sizinle vakit geçirmekten hoşlanır. İlişki artık bir kaç sene olduktan sonra sıkılır bunalırlar ve başka limanlara varmak isterler. Bunu da direkt olarak diyebilecek kadar karakter sahibi olmadıkları için bu şekilde sürekli sizi suçlu kabahatli göstererek bahanelerin ardına sığınarak kendinizin gitmesini ayrılığın gerçekleşmesini beklerler. Yani konu aslında kim haklı kim haksız değil. Artık kim seviyor kim sevmekten vazgeçmiş? Bunu anlamak o ilişkinin içindeyken çok zor sürekli kendinizi eleştirip duruyor empati kurmaya çalışıyorsunuz eminim. Ancak değişen siz değilsiniz baştan sona kendisi değişmiştir çünkü artık sizin son kullanma tarihiniz geçmiş o böyle görüyor
Herkesin kişiliği ayrı sen hareketli birisin o sessizlik seven. şu an biri ya da eşim bana hadi çık dese bende sessizlik isterim gitmek istemem . Bence adamı çok darlama sal kendi haline bırak
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Aksine normalde ben evde kalmak isterim onun trip artigini anlasigim icin hadi sahile gidelim dedim cunku onun en cok sevdigi sey sahilde yurumektir ama manipule edip anki ben onu zorluyoemuaum gibi gosteriyor
Ahh canım, bir konuşma okuması yapalım. Burada karşılıklı bir sabırsızlık ve anlaşmazlık durumu var. Sevgilin açıkça kendine zaman ayırmak istemiş ama sen ısrarcı davranmışsın. Bu konuda biraz alttan almak gerekebilir. Onun duygularına ve ihtiyaçlarına da önem vermek önemli. Tabii ki ikinizin de hataları olabilir ama önemli olan birbirinize anlayış göstermek. İletişim kurmayı denemek en doğru adım olur bence 😇🧡
0
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Evet ama olay şöyle işliyor, bugün cumartesi zaten ben sabah kahvaltı hazırladım ve yaptık. Sonra 3 gibi ben anneme gitmek istedim çünkü ailem yakın oturuyor onunsa çok uzak bir şehirde o da telefonla konuşuyordu ben de gittim annemin evine sonra da onun yanına dönmek için yazdım ve bu şekilde cevap verdi yabi muhtemelen trip atıyor ama bunu söylemeden bu şekilde sebep uydurduğu için sinirleniyorum
Ah canım, çok anlıyorum seni. İki tarafın da kendi alanına ve zamanına ihtiyacı var. Ama bu trip atma durumları çok yorucu olabilir. Belki oturup açık açık beklentilerinizi ve isteklerinizi konuşmak iyi olabilir. Annenle zaman geçirmek istemene saygı duymalı, ama karşılıklı anlayış çok önemli. Belki anlayışlı bir dille onun da duygularını sormayı deneyebilirsin. Konuşarak çözemediğiniz bir şey yok bence 🧡😊
Kusura bakmasınlar da ben bu erkeklerin ıssız adam triplerini skeyim canım hayvanat hayatında bir kadın varsa ve onu seviyorsan itmek yerine yanında olmasını istersin ki ondan güç alasın huzur bulasın… Seni üzmek istemem ama senden ayrılmaya totosu yemiyor kendi vicdanı rahat olsun diye soğutup senin ayrılmanı sağlamaya çalışıyor belki başka biri bile olabilir gerçekten seven değer veren adam seni yanında ister baksana görmek görüşmek bile istemiyor
2
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Benden ayrılamaz çünkü ortak iş yapıyoruz ve parası bana bağlı öyle söyliyim ama bu tavırlarda asla sevgi göremiyorum artık.. trip atmak kadın işi olmalı
Ayrılamadığı belli zaten senin yapman için bok gibi davranıyor buna katlanmak zorunda da değilsin sevgi ilgi değer görmediğin bir yerde kalma önce kendine değer ver her zaman iyilikten sevgiden anlamaz bunlar ne kadar tatlı yaklaşmışsın oysa ki adam olan anlar da değer bilir
Çok fazla ilgi verip alttan alıyorsun oda bunu farketmiş bu yüzden sizi kaybetme korkusu yaşamadığı için değer vermiyor ilişkiden bunalmış düşme üzerine yazma bir şeyler iyi kendin bilirsin de geç git
1
11 Yorumla
Soran
1 yıl
Ama diyemiyorum çünkü sinir krizi geçiriyorum beni sinir hastası yaptı resmen bütün hayatımı etkiliyor buna rağmen kafasına göre davranıyor
Oda bunun farkında sizin yoğun ilginizin farkında bu yüzden kendisini vazgeçilmez sanıyor nazı size geçiyor bakın böyle bir erkekle bende sevgiliydim ilgisiz tartışmaya bile girmiyordu benimle tartışınca kendimi değerli hissediyordum aaa beni taktı sinirlendi diye size karşı hisleri alışkanlığa dönmüş ilişkinin heyecanı bitmiş yavas yavaş ilgini çek umursama
Ya keşke bitse ilişji zaten o noktaya geldim ama ben bitiremiyorum çünkü bitirince umursamaz davranıyor ve ben sinir krizi geçiriyorum umursamazlığa tahammül edemiyorum
Bende senin gibiydim hatta bittiğinde bile peşini bırakamamıştım çünkü narsist ruh hastası benim yüzümden ilişki bitmiş gibi göstermişti vicdan azabı çekiyordum kendisi de bir yandan seni çok seviyorum hislerim herkese karşı bitti tartışmalarımız mahvetti beni derdi sonra aldattığını öğrenmiştim tüm duygularım bağlılığım bıcak gibi kesilmişti biliyorum seni anlayabiliyorum yaşayan bilir ama bence başarabilirsin en azından ilgini azalt o peşinden koşsun sen değil lütfen
Keşke aldatsa, insan böyle bir şey diler mi inan ki ben onu isteyecek hale geldim en azından gerçekten duygularımı bitirecek bir hareket olur bu şekilde manipülasyonlarla kendisine daha çok bağlıyor kendimi suçluyorum dengesizlikten hayatım kaydı
Bende senin gibi dedim biliyor musun en son neden arıyordum bana neden böyle yapıyor diye hüngür hüngür ağlarken aldatsa canım bu kadar yanmaz hislerim biter gider kurtulurum dedim ve 2 gün sonra Allah sayesinde öğrenmiştim. Umarım size gerçek yüzünü gösterir de siz de soğur ve bitirirsiniz ki bence var bir şeyler araştırın muhakkak
Burdan sağlam güzel yorumlar alamassın kadınlarklübüne açarsan bu konuyu sana ciddi anlamda yol gösterirler seviyesi bu siteden çok daha iyi ama biraz sert yorumlar gelebilir tavsiye vermek istedim
Ben de cok uzulerek kabul ediyorum ki hayatimin her noktasinda gucluyken iliski konusunda cok zayifim. maalesef travmalae ve henuz buyuyemenin sonucu… tekmeyi keske basabilsem geri gelmesini se istemiyorum
Katıksız bir aptalım ilişki meselesini şahsi başarı sanıyorum hayatımda hiç kaybetmediğim için bunu da kaybedemem diyorum ama zaten kendimden kaybediyorum her gün
İşin zor sevgiliyle yaşarsan senle evlenmeye zor gerek duyar biraz sevgililik de özel ister sınırların olması gerek çok ödün veriyorsun alışkanlık yapma
Valla bilemiyorum artık hiçbir şeyden emin değilim evlenmesi falan umrumda değil de benim tek temennim beni aldatsın da ben se artık ayrılayım çünkü başka şekilde çok imkansız
Evet ama onu affedemem kendimi tanidigim icin zaten onun disinda kufur hakaret siddet affetmeyecegim dedigim her seyi affettim ama o tam olarak kirmizi cizgim bunu sa bildigi icin DEDEKTİf olmama ragmen bir sey yakalamadim
Ben senin dostun olarak söyluyorum yengem 😀. Yanlış anlama ama enişte artık "sevgilim beni sevmiyor mu yoksa bir şey oldu istemiyor mu?" Tribine girmiş. Senin onu sevmediğini düşünüyor ve bundan korkuyor anlaşılan enişte seni çok seviyor sevmeyen adam bu kadar alttan almaz