Erkek arkadaşımla hep kavga ediyoruz ama ayrılamıyoruz?

Ilişkimiz toksik ilişkiye doğru gidiyor. Bunun farkındayım birbirimizi yoruyoruz ama ne zaman birimiz ayrılık konusunu açsa ayrılamıyoruz. Ayrılmak için çok sebebim var ama onun yok. O yüxden ayrılamıyor. Bağlandık birbirimize. Yakında bir senemiz olcak. Acaba uzun ilişkiler bu yoldan mı geçiyor? Böyle dertlere sıkıntılara rağmen hep yan yana durmak mı gerek yoksa birbirimize zaman verip konuşmamak mı?
Erkek arkadaşımla hep kavga ediyoruz ama ayrılamıyoruz?
Cevapla