Uzun zamandır bir ilişkim yok ilerde bunun pişmanlığını yaşar mıyım?

şu an 21 yaşındayım. 1 kere kız arkadaşım oldu oda bundan 6 7 sene önceydi. kariyer ve para odaklı bir hayat yaşıyorum şu an iyi bir üniversitede tıp okuyorum aynı zamanda ekonomi ve kripto paralarla ilgileniyorum altımda 2 milyonluk araba var (kripto ve borsadan kazandım 150 200 bin liralık ailemden aldığım sermaye ile) şuanda mesleğimi amerikada yapabilmem için gerekli olan yurt dışı stajı ve usmle süreciyle uğraşmam gerekiyor (zaten derslerden pek bir şey kalmıyor) ve bunlardan dolayı kimseye zaman ayıramıyacak gibi hissediyorum ve ilişki için kimseye adım atmıyorum. ilerde yaşamak istediğim lüks hayat için elbette şu an bu tarz fedâkarlıklar yapmam gerekiyor ama bu kadar uzun zamandır hayatımda biri olmamasıda bi tık mutsuz ediyor beni.

Uzun zamandır bir ilişkim yok ilerde bunun pişmanlığını yaşar mıyım?
Cevapla