Uzun ilişkinin bir süreden sonra hayrı olmuyor haksız mıyım?

1. Seneden sonra evlenilmeli diye düşünüyorum çünkü yorucu olmaya başladı artık bekle Allah bekle nereye kadar
Uzun ilişkinin bir süreden sonra hayrı olmuyor haksız mıyım?
Cevapla