Bu kız beni kullanıyor mu yoksa benden hoşlanıyor mu?

Geçen sene yurt dışında yaşarken yabancı bir kızla tanıştım. Kızla buluştuk, öpüştük (ilk öpüşmemdi) ve gece benim evimde kaldı. Gece boyunca beni çok övdü. Ben kızla sevgili olacağımızı zannediyordum ama kız bana ilişkiye hazır olmadığını söyleyip sadece arkadaş olmak istediğini söyledi. Kağıt üstünde arkadaş olsak bile, ben aylarca kızı düşünüp hüzünlendim. Türkiye'ye döndüğümden beri kızla hiç konuşmadım. Geçen hafta kızdan mesaj geldi ve bana yakında İstanbul'a gelmek istediğini söyledi. Ben ona evimde kalma teklif ettim ve kabul etti. Haftaya Türkiye'ye geliyor ve bende kalacak. Şimdi neredeyse her gün telefonda konuşuyoruz ve beni tekrar göreceği için çok mutlu olduğunu söylüyor. Acaba beni sadece evimde kalmak için mi kullanıyor?

Bu kız beni kullanıyor mu yoksa benden hoşlanıyor mu?
Cevapla