Bu kız benden mi hoşlanıyor yoksa zarf mı attı?

Sınıfımdan bi kızla Instagramdan takipleşiyoruz. Hiç sohbet muhabbetimiz yok. Geçen gün doğum günüymüş. Ben de doğum gününü kutladım. Ona şöyle yazdım. "Her şeyin gönlünce olmasını dilerim Doğum günün kutlu olsun nice yaşlara👏🙏🔥 " . Ardından o da bana "Teşekkür ederim beraber güzel Senelerimiz olsun♥️🙏 " diye mesaj attı. Ben de ona "🙏 " bunu attım. Muhabbet pazar günü oldu hâlâ görüldü atmadı ama hikayelere bakıyor. Beraber Güzel Senelerimiz Olsun demek ve kalp atmak daha da özel bir anlam atf etmiyor mu? Normal bir mesaj olsaydı ya da atmak isteseydi "Teşekkür ederim"yazıp geçebilirdi. Hani aynı sınıfta olduğumuz için öyle yazdı desem onun için de tanıması ve bi samimiyetinin olması lazım. Hiç sohbet muhabbetimiz olmadığı halde böyle samimi bir mesaj atması bana garip geldi. Çünkü mesaj aşırı samimiyet içeriyorr. Muhabbet pazar günü oldu hâlâ Acaba alttan alttan bir şey mi ima etmeye çalıştı? Ya da zarf mı attı? Bana gerçekten garip bir mesaj geldi.
Bu kız benden mi hoşlanıyor yoksa zarf mı attı?
Cevapla