Nasıl sevgiliyiz anlamadım ne desem ters yapıyor nedir bu Bursalılardan çektiğim ya



Nasıl sevgiliyiz anlamadım ne desem ters yapıyor nedir bu Bursalılardan çektiğim ya



Kız biraz ağırdan almak istiyor, sende biraz acele edip kızı sıkıştırıyorsun akışına bırak sadece yazdığı şeylere cevap ver kendini konu açmak için hırpalamana gerek yok hayatında tek önemli şey o kızmış gibi hissettirirsen olmaz.
Cevap
7Cevap
İşin başındasın oku şurayı :
Demir Erkek Olma Kuralları! (Rollo Tomassi)
Bide çok itici yazışıyorsun
Karının içine düşeceksin, biraz erkek gibi davran, ağırdan al
Karıcım nedir, o sana kocam diyor mu
Ağır konuştun reisss
Kanka şu yazışmalarda adım adım kızı kaybettiğini görüyorum
İçine düşme, kendini biraz geri çek, hep soran merak eden olma, her dakika cevap yazan olma, yok mu işin gücün, meşguliyetin?
Erkek gibi davran dediğim, belirleyici sen ol, o sana uysun, yoksa erkekliğine laf etmiyoruz ;)
Valla ben soğudum bu kızdan aşırı neşesiz ben neşeli eğlenceli biriyim anlamışsındır mesajlardan
Birader her kız böyle, sen yanlış yoldasın, yazma biraz, bırak o yazsın, yazmıyorsa zaten yok, kafası başka yerde demektir.
Gece 4 5 de kıza ne yazıyorsun hem, işim var de, uyumuyorsan bile uyuyor gibi davran, yazacaksan gündüz yaz.
abim bence direk yol ver bu ne böyle zaten hiç anlaşamıyorsunuz da yani anlayış olmadan ilişki yürümez hep böyle kavga etmeye devam edersiniz
Uyum sıfır olmaz bu ilişki boşa vakit kaybetmeyin
bu ne garip kız iyi davranınca ters tepiyör kötü davran
karıcım ne ya çok itici
Ya bilerek söyledim şaka olsun diye görende küfür ettim sanacak
Yersiz yersiz konuşmuşsun.
Karıcım da demeyi ver ,😒
Aranizda uyum yok gibi zor olabilir..
Boşanın gitsin, uyum yok aranızda
Çok trip
Sanki gibi gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?