Uzak mesafe de konuştuğum kişinin beni kullanmasına izin verdim ve çok pişmanım nasıl unutucam?

Reel hayatımda hiç arkadaşım ve konuşcak kimsem yok hep evde takılırım o kadar yalnız hissediyordum ki o zamanlardan birinde biri çıktı karşıma ve 10 güne yakın konuştuk (görüntülü bile) sanal bu arada konuyu hep öyle şeylere getiriyordu aslında amaci çok belliydi aslında ama yine de düzeltirim dedim kaybetmek istemedim çünkü konuşacak başka kimsem yoktu arkadaş gibi olmak istedim onunla aslında ve gitmesin diye ona teslim oldum öyle biri olmadığım halde istemediğim şeyleri yapmak zorunda kaldım ve bu başıma 2 defa geldi bu konuda çok kötü ve aciz hissediyorum yardım edin.
Uzak mesafe de konuştuğum kişinin beni kullanmasına izin verdim ve çok pişmanım nasıl unutucam?
Cevapla