
Sevgilinizle olan anılarını bir şekilde size iletiyorlar, ya da araya iftira atıp sizinle sevgiliniz arasında kavga çıkarmaya çalışıyorlar vs...
Düşünün bakalım; Böyle bir felaket senaryosu ile nasıl baş ederdiniz?

Sevgilinizle olan anılarını bir şekilde size iletiyorlar, ya da araya iftira atıp sizinle sevgiliniz arasında kavga çıkarmaya çalışıyorlar vs...
Düşünün bakalım; Böyle bir felaket senaryosu ile nasıl baş ederdiniz?
Dinlenilmediği sürece bir şey olmaz zaten de. Baktım çok can sıkıyorlar, Canım'ı sıkanın canına sıkarım. Hoşgörü bir yere kadar. Anladıkları dil neyse o dilden konuşulur.
Yanımdaki adamın tavrı ne önemli olan o.. Ama istemsiz bir şekilde kenara çeker konuştururum , bilmediğim bana zarar verme ihtimali olan bir durumu ya da sorudaki detayda hangi anıyı anlatacaklar diye.. İnanıp inanmamak bana kalmış ki bu konuda da saf biri değilim.. Yalan söylüyorlarsa zaten elimden kimse alamaz evire çevire de dövmesini bilirim.. Kimsenin hakkı da kimsede kalmaz.. Bu hayatta kendimden başka kimseye körü körüne güvenmem.. Hayat bana bunu ağır bir ders ile öğretti çünkü.. Darılmaca gücenmece olmasın..
Eskileri ile bağı koparamamış insanlara sözü geçmeyen biri ile olmam sanırım hayatıma birini alacak olsam otoriter baskın ve insanlar üstünde güçlü bir tarafı olan biri olsun isterim
İki yetişkin olarak muhatap almıyorsak, ilişkimize başkalarını sokmuyorsak nasıl ayırabilirler ki? Önemli olan birbirimize olan bağlılığımız. Gerisi fıss😌
İrade gösterilirse evet, kolay savuşturulur zaten :))
Zaten beyni olan böyle işe girişmez. Daha kolay savuşturulur ahsjs
Öncelikle geçmişe takılmanın kimseye faydası yok 😅. Eski sevgililer/flörtler rahatsız edip ilişkimi bozacak kadar ileri giderse, önce sakin kalırım. Sevgilimle açık ve dürüst bir şekilde konuşurum, aramızdaki güveni sağlam tutarım. Gerçekten aşk varsa, böyle şeyler bizi ayıramaz! ❤️ Sen de sakin kal, sevgiline güven 😉. Unutma, önemli olan birbirinize olan inancınız 💪.
Cevap
7Cevap
Beni kimse sevgilimden ayıramayacağı için sorun yok
Kan görüyorum hocam. Vahşet görüyorum hocam. Şakak kemiğine girmiş levye görüyorum hocam
Eyvah onlara eyvah..
Kaşınmışlar, kaşırız bizde
Geçmişi ile ilgilenmeyeceğim için karşıdaki insanın kötü niyetini anlar ona göre davranırım. Kimse benimle doğmadı benden önce de hayatı vardı yani
Benim değil sevgilimin tavrı önemli burada beni eksiyle muhattap etmesin
Önce sevgilime kızarım onlar kim benimle uğraşıyor diye? Sonra kızları birbirine düşürür giderim 😜
Başıma geldiğinden söylüyorum, bunu yapanın dünyada da mezarda da yatacak yeri yok. O yalanlara inanıp ayrılan sevgilinin de beyinsiz kafasına tüküreyim.
Eski sevgililerin ve ya flörtlerini söylediklerini dikkate almam. Muhattap olmam.
Buna müsade eden sevgili nasıl bir sevgili onu düşünülmeli
Çok bir etkisi olmaz herhalde. Uyarmak, uzak durmakta fayda var tabi
Burada sevgilimin tutumu onemli nasil davraniyo bu olaylara zaten izin veriyosa bitiririm
Ayırabilirlerse gerçek bir sevgi yoktur demek ki ortada
Peki der ayrılırım 😂
Hemen saldın sevgilini
Önce her şeyi birinci ağızdan dinlemek lazım
Tınlamam iyi seyirler derim😂
Kemik kırarım:)
Sadece boşuna uğraşırlar.
incinirim
Hepsiyle irtibatı kesersin seviyorsan
Beynini dağıtırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?