HeLLo ✌️
günlerden bir gün yine kafamda deli sorular 😃
Eski sevgililerinizle bi yerde mahsur kalsanız, ne yapardınız?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

HeLLo ✌️
günlerden bir gün yine kafamda deli sorular 😃
Eski sevgililerinizle bi yerde mahsur kalsanız, ne yapardınız?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Tanıştırırdım başka ne yapardım. Merhaba eski sevgilim tanıştırayım bu eski sevgilim bu da bir sonraki eski sevgilim, bu en sonuncu eski sevgilim 😅
shsjs tanışma Faslı bitince, birbirlerine dert yanmaya başlıyorlarmış 😅
Valla merak ettim şimdi 😄
En sonki eski sevgilim kesin şey derdi "Benim bunlarla aynı ortamda ne işim var. Bunlar aşırı tipsiz laf yarışına bile girmem. Sen nasıl baktın bunlara" 😂 Aslında kendi tipi de onlardan farksız ama ego işte fjdjd
ahahah :D ayrılma sebebi bu değildi herhalde
maalesef onların tipini görüp bunlara bakan kızla ne işim olur diyip gitti 🥺
🥹 oha inanmam.
Öperdim direkt jfjfjfj
Körün istediği bir göz, Yaradan vermiş iki :D
Hayat işte jdjdj
Teşekkürler kıymetlimis ksjs
Ricalar kuzum❣️
Esas soru onlar napardı acaba birbirine
shsjsh kim vurduysa falan gidiyormuşsun
Ricalar :D
Cevap
53Cevap
Eskim yok, onun için öyle bir ihtimal yok.
Eski sevgilim yok yalnız mahsur kalırdım.
Benim klostrofobim var ne yapacağını o düşünsün artıkk 😄
Eyvahlar olsundu 😅
😅
Büyük katliam çıkardı.. Bende o sıra son ayrıldığımla sevişiyor olurdum 😅
sjsjshs 😅
Çok panik birisiyim nasil çıkarız die darlar dururdum sakin kalamazdım klostrofobim var maalesef ve daha önce tek başıma karanlık bi yerde mahsur kalmıştım saatlerce sesimi kimse duymamisti kendim kurtulmuştum kapılara vurmaktan ellerim morarmıştı. Tranva oldu o günden beri o düsünsün artık.
sanmıyorum.. öyle bir ihtimal olmaz diyelim ki oldu sukut ederdim sanırım..
sessizlik iyidir
Hepsiyle kalmak istemezdim ama bir tanesiyle kalmak güzel olurdu. Özellikle şu sıralar... 😂
Bir tanesi evli. Kesin karısı kudururdu. 😂😂😂
Tövbe de kız 😅
😂Çatlasın artık bu sorudan sonra
Amaaan sende haklısın 😃
😂😂
Hiçbirisinin yanına gitmem, biri var ki ona en uzak mesafeye otururum. otekiler birbirini tanıyor, onlara hiç yüz verememm. kesin kavga çıkar zaten.
Hiç güzel bir fikir değilmiş
Hiç çıkma yolu yoksa açıkça git bana bulaşma der bir köşede beklerim yardım gelmesini. Ama kafamda bir çıkış yolu varsa da kimse önümü alamaz. Duvarları tırnaklarımla söker yine çıkarım 😀
100 hatunu alcak bi mekan lazım önce, ordan sağ çıkamazdım orası kesin de
Çok sevgili yapmıyoruz ama o ortamı terk ederdim bir an önce.. İki gün sonra evlenicez belki karşımıza iyi biri çıkacak.. Eskiyle asla ve asla bir araya gelinmez
Herhalde benden ziyade onlar birbirlerine bakıp ulan bir sarışın bir esmer aşure kazanı gibi burası ne böyle derlerdi 😂😂
tek tekten başlardık.
zaman geçmez sıkılacağız napalım . onlarında iyiliği için.
Bence bunu onlar düşünsün asıl onlar ne yapardı 🤣😂🤣🤣
kapıyı bi tıklar şansımı denerdim açarsa ne ala yok acılmadı zaten burdayız
Eski olduğuna pişman edene kadar... (Noktalı yerleri doldurun)
Bekarken Uludag'dan donuste araba karda kayip kenarda kara saplanip kalmistik. Yol yardim cekici gelip bizi kurtarmasini bekledik 3 saat. O sirada olan oldu.
Konuşmam, yüzüne bakmam uzun sürmezse sorun yok çok kötü bişi ya..
Telefonla uğraşırdım hiç konuşmazdım onun da konuşacağını sanmıyorum
Telefona bakarım yüzlerini görmemek için. 😃
Onu belki buradan kurtulamayız diye ikna ederim, bari mutlu ölelim diye sevişiriz 😁
Kesin eski mevzulardan laf sokardı bana. Onca zaman sonra Bi kavga daha ederdik 😂😂
Allah korusun. Herhalde ölmus numarasi yapardim
Hazır hepsini bir araya toplamışken itiraf vakti kızlar derdim.
Kalmam o kesin öyle bir ihtimalde vermiyorum
Bir süre susarım.. sonra ana avrat sülale dayı teyze kim varsa hepsini ona hatırlatırım
Eski sevgilim yok, ama aynı yerde olmak istemezdim.
Yüzüğümdeki zehiri içer, hayatıma son verir ve kurtulurdum.
Biri hâlâ sevişmek ister ona adım gibi eminim ama diğerleri zaten ruhsuzdu yine ruhsuz tepkisiz olurlar
Beni döverdi herhalde.
Bu kız hiç sinirlenmiyor diyip, merak edip dürtmüştüm
Eğer eski sevgilim göko olursa muhtemelen önce üstüne atlar sonrada belasını skrmkdkdkd
Hepsini döverim bi güzel pataklarım
ya da şey korktuklarim vardı aralarında onlardan da kaçardım😂
shsjs kaçma be :D
Tipinden korkmam da hissettiriyorlar napim😕
😃😃
Insanın yüzüne bakınca hissetmek de apayrı güzel bisi😐
Hayalet sevgilim mi? Hiç olmadığı için aşırı rahat olurum sanırım :D
Herhalde ona tek soracağım neden duygularımı yıktın olurdu 😏
Olmazdı büyük ihtimal ama bi threesome şansımı denerdim
Konuşmak isteyip konuşamadığım her şeyi hadi otur son kez olsun konuşalım derdim
Tartışırız klasik
Beni boğarlardı kesin sjhsj
Hajsja el birliği ile :(
Muhatap olmazdık
Ay bana cok iyi gelirdi 😂
Varlıgını sorgulatırım
Hacca giderdim zekat verirdim namaz kilardim
Bastıran yağmurda bir saçağın altında öpüşmüştük
Hepsini tek tek yerdim🙈💜
Muhtemelen linç edilirdim 😂
o düşünsün benim böyle bir derdim olamaz :D
Iyy Allah korusun 😐
Bence onlarin ne yapacağı önemli 🤪
Öyle bir ihtimal yok
Hiç biriyle aram kötü değil sorun olmaz
Offf parti var desene 😂
Namaza dururdum.
gözlerimi kaparım
Geniş bir yer lazım.
DAHA ÖNCE YAPAMADIKLARNI
Hiçbir şey oturup beklerdim
wowowow, olay çıkardı..🥴
Umursamaz, konusmazdim galiba
Eski sevgililerim önceden okuduğum kitaplar
Listem o kabarık degil çok şükür.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?