
" Şimdi sen naneyi yemedin mi? " :D
, Eski sevgilinizin hakkınızda atıp tuttuğunu öğrenseniz ne yapardınız?

" Şimdi sen naneyi yemedin mi? " :D
, Eski sevgilinizin hakkınızda atıp tuttuğunu öğrenseniz ne yapardınız?
Öğrendim. Atıp tuttuğu ortamı ben kurdum ondan habersiz. Onu o ortama çağırdım herkesin içinde rezil ettim. Atıp tuttuklarının doğrusunu anlattım. Bir daha o atıp tuttuğu ortama giremeyecek hatta atıp tutamayacak hale getirdim.
Topluma faydalı Kamu hizmeti gibi oldu benimki.
Keyiflendik. :D helal olsun.
Karakter herkese nasip olmuyor der geçerim. Umurumda değil, zira insanlar neye inanmak istiyorsa ona inanıyorlar.
Teşekkür ederim ✨
Cevap
8Cevap
Hiç biri zerre umrumda değil havlasınlar dursunlar
Ben umursamam. eski sevgilimi sildiğim için zaten haberim bile olmaz kendisinden.. konuşuyorsa da bu acısı olduğunu gösterir.
İnanır mısın bu benim hiiç umrumda olmaz istediği gibi konuşabilir atış serbest. 😅
Tutmuştur zaten beni ilgilendirmez kendimi biliyorum kanıtlama ihtiyacı hissetmem kimseye.
En güzeliii :D
Aynen öyle :D
Eskiye mazi derler. Sallasın sallayabildiği kadar umursamam :d
Yakınlarına bile ulaşacak yalan bilgiler olsa bile mi? :D
Yakınlarım o bilgilerin yalan olduğunu anlamayacaksa yakınımda olmaya layık değillerdir :D
Aynen öyle. :D
Bir kere eski sevgilim olmaz eski kırığım olur onun da atıp tutması kendi rezilliğinin dekleresidir.
Bu az olmuş biraz daha kudur, git biraz da şu tarafta kudur derim 😂 ama öyle bir karakteri seçmem zaten en başında.
Öğrendim. Ben kimseye anlatmıyordum ama o olmayan şeyler anlatıyormuş. Ben de ailesi dahil herkese olayın aslını kanıtlı bir şekilde anlattım.
Ulaşır yüzleşirim kanımı yerde bırakmam
Ben de duruma göre bir şeyler planlıyorum. Çok sağlam yüzleşmek ve psikolojik açıdan bir ders vermeyi planlıyorum.
Kokusunu alırım yakında. Var gibi de, biraz incelemeye alacağım uzaktan uzaktan. :D
Yok, bu sitede olan bir şey değil ama. :D Reelde olan bir şey. Siteye kaos getirmem ffd
fdfsf
Eski sevgilim yok
Havlasn dursn napiym yani öttügü yere kadar
Umurumda olmazdı tabiki✌️✌️✌️😏😏
vala oldu ama umursamamdım
Atıp tutamaz.
Nasıl bi enkaz bırakmışım vay be derim 😂
Eski adı üstünde takmam bile
Umurumda olmazdı
sallamazdım
Umursamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar