Ayrıldıktan sonra tekrar konuşmaya başladık ama aynı yerde büyüdük diye ailesi kardeş gibisiniz dediği için olmak istemiyor neden?

biz aynı yerde büyüdük onun ailesi kardeş iması yapardı hep ama biz üniversiteye başladığı zaman birbirimizden hoşlandık sonra ailelerden gizli 1 yıl kadar çıktık ve o sürede ne olursa olsun başka şehirde işimiz evimiz olsa bile görüşür ederdik diyorduk sonra ayrıldık yani herşeyi göze almıştık şimdi biz tekrar konuşmaya başladık ve ortak kız arkadaşımız demiş ilerlicek misiniz demiş oda ailem bunu sorun eder onun ailesi bi laf atınca benim ailem onlar kardeş gibi diyen insan ailemi karşıma alamam ama onu kaybetmek istemiyorum demiş bu kız ağustosta stajı bitince gelicek ve aynı yerde olucaz sizce ne yapmalıyım

Ayrıldıktan sonra tekrar konuşmaya başladık ama aynı yerde büyüdük diye ailesi kardeş gibisiniz dediği için olmak istemiyor neden?
Cevapla