Ayrılmıştık dayanamadım ilk kez böyle konuştum ailelerimiz biliyor bizim eve gelip ailemle tanışmıştı sizce vazgeçmiş mi?

Ayrılmıştık dayanamadım ilk kez böyle konuştum ailelerimiz biliyor bizim eve gelip ailemle tanışmıştı sizce vazgeçmiş mi?
Ayrılmıştık dayanamadım ilk kez böyle konuştum ailelerimiz biliyor bizim eve gelip ailemle tanışmıştı sizce vazgeçmiş mi?

Ve sizce neden ailene açıklama yapmak zorunda değilsin diyip kendi söylüyor siz bu konuşmalardan ne çıkardınız

Ayrılmıştık dayanamadım ilk kez böyle konuştum ailelerimiz biliyor bizim eve gelip ailemle tanışmıştı sizce vazgeçmiş mi?
Cevapla