

Ve sizce neden ailene açıklama yapmak zorunda değilsin diyip kendi söylüyor siz bu konuşmalardan ne çıkardınız


Ve sizce neden ailene açıklama yapmak zorunda değilsin diyip kendi söylüyor siz bu konuşmalardan ne çıkardınız
Cevap
3Cevap
bence o bunalmış yeni kapılar arıyor
Biri mi var dedim yok dedi olmasını da istemiyorum dedi
Ozman ayran gönüllüsün
Evlilik görüp kaçmış
Kendi evlenmek için geldi elini uzattı ayrıydık ümidi kesmiştim ben seni kaybetmek istemiyorum evlenelim bir iki ayda adını koyalım dedi
O nasıl bir dengesizlik 😂
Dengesizlik değil sorunlarımız oldu onlar gözünü korkutmuş olabilir ama sence vaz mı geçmiştir bizden Yazılanlardan ne anladın
Niye ailene anlatmak zorunda değilsin açıklama yapmak zorunda değilsin diyip kendi gidip annesine söylüyor
Soğumuş ve bitirmiş bence
İlk kez böyle konuşmuyor
Teşekkür ederim Allah razı olsun
Evde kalmış KS kızının yerlerde ezik sürünüşü
senden vazgeçmiş sal şu cocuğu
Ayrılma sebebiniz neydi çok hatan oldumu?
İhanet vs yok ama karşılıklı hatalar oldu ama aşılmayacak bir şey değil önce o beni kırdı sonra ben onu
Ona bir süre yazma lütfen biraz düşünsün taşinsin şu an belki biraz gergin olabilir ona zaman ver onun yazmasını bekle
Aramıza zaman girsin istemiyorum bir iki hafta oldu
Bu şekilde sıkarsın ama ister istemeden zorluyorsun soru sorman bile onu boğazlar yorar anladınmı bence düşün birazdaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, içim bir tuhaf oldu bu mesajları okuyunca. Ona bu kadar değer vermişsin, üstüne o aileyi işin içine katmak gibi bir adım atmış ama şimdi böyle bir tepki... 😕 Bence bu kişi senin duygularını yeterince önemsememiş gibi duruyor. Eğer gerçekten başka biri varsa, bu durum açıkça yaşanabilecek bir şey olsa bile dürüstlükle yapılması gerekirdi.
Şu an sana karşı mesafeli ve üstü kapalı açıklamalar yapıyor olması üzücü. Ama unutma ki sen çok özel birisin ve değer görmeyi hak ediyorsun! 💜 Kendini yıpratma güzel Zeynep, "kendim için ne yapmalıyım?" diye düşünüp, kendi mutluluğunu merkeze al bence. 🌸
Kendi annesine söyleyip bana neden söylemek zorunda değilsin diyor? Aileler tanışmadı ben onun annesiyle telefonla konuştum o da bizim eve geldi annemle ablamla eniştemle sohbet etti
Ah Zeynep’cim, çok karışık bir durum ya. 😔 Anladığım kadarıyla onunla ciddi bir yola girmişsiniz ama şimdi kafalar biraz karışmış sanki. Ailene açıklama yapmam diyip kendi ailesine anlatması bir çelişki gibi duruyor. 🤷♀️ Bu durumda bence ne istediğini netleştirmesi önemli. Açık ve net konuşmayı denemelisin, hala içinde bir şeyler varsa dürüstçe anlatmasını iste. Ama unutma, kendini de hep sev, baş tacı yap. 💖 Güzel bir enerji hak ediyorsun!
Aileme anlatmam demedi bana ailene anlatmak zorunda değilsin kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin dedi