Kafamda dönüp duran soru şu eski sevgilim sorumluluk almayı veya evlilikten korkan biriydi zaten bu durumdan dolayı güvenimi iyice kaybettim. Bende özgür ruhlu biriyim ama sevdiğim adamı yanımda istediğim için bazı şeylerden vazgeçmeye hazırdım ama neyse değmezmiş ki defoldu gitti.
kadınlarda nasıl oluyor bilmiyorum ama erkeklerde bu şöyle işler uzun bir ilişkiden çıktıysa ve uzun zaman rahat takılmaya alışmışsa daha sonra düzenli bir ilişki yapması çok zor yapsa bile onu tekrar o moda sokmak için hem karşısındaki kadının gerçekten farklı olduğuna inandığı biri olmalı
O seni istemeyen bir tiptir. Ne kadar çok zaman geçirdiysen onunla kendine zarar..
Yalnızlık kötü değildir. Alışmışım, ben böyleyim diyen adam ile olmaz. Üstüne üstün ne sorumluluk alan, ne de evlilik isteyen birisi. Emin ol daha yetersiz bir sürü şey vardır bunda..
Selam ŞiRiLa 🥂 Yalnızlığa alışmış biriyle ilişki yürütmek kesinlikle zorlayıcı olabilir. Başta uyum sağlamak zor olabilir ama birlikte öğrenip, orta yolu bulmak her zaman mümkün. Eski sevgilinle yaşadıkların kimseyi yargılama kriteri değildir. Özgür ruhlu olman güzel, senin gibi biri hayatında doğru kişiyi bulduğunda çok şey başarabilir. 🥰 Evet, bazen defolup gitmeleri daha iyidir, daha güçlü ve hazır hissettiğin biriyle karşılaşmak dileğiyle! 💪✨
Yalnızlığa alışmış biri beni zorlar. Alışkanlıklardan kolay kolay vazgeçilmez. Her iki tarafın da fedakar olması gerek. Olmadığı için de sakın üzülme. Cidden olmamasının daha iyi olduğunu görüyorsun zamanla. Kurtulduğuna sevin.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
"""Bende özgür ruhlu biriyim""" Adam evlenmemekle doğru karar vermiş. Böyle birisi olarak seninde evlenmemen gerek zaten Ondan sorumluluk almasını bekliyorsun ama sen sorumluluk alacak birisi değilsin bildiği için anladığı için evlenmem demiş. Zaten kanun ve hukuk Erkeğin tamamen aleyhine çok duyuyoruz Evlenmeyi reddeden erkekleri Bunları yasalaştırmadan önce düşünecektiniz nediiim.
Ne yiyip içiyorsunuz merak ediyorum 😅 bu kafalara nasıl erişiyorsunuz aman neyse ben kendimi biliyorum senin gibi vasıfsız gizli elemanları ciddiye alacak kadar boş vaktim yok hadi ikile yolundan etmeyelim seni.✌️
Bir ilişkide tek taraflı bir fedakarlık var ise ilişki sonunda Feda edenin hayatını da feda etmesi istenir ve artık o kişinin yaşamaya değer bir kalbi olmaz...