Evli birine aşık oldum yaptığımın yanlış olduğunun farkındayım ama kendime engel olamıyorum?

Evli birine aşık oldum gerçekten çok iğrenç bir şey olduğunu biliyorum ve o kişi ile görüşüyorum ileri derecede bir şey yaşamadık ama ona karşı bir şeyler hissetmem bunu dile getirmem bile zaten oldukca yanlışken ben ileri derece de olmasa bir şeyler yaşadım bu kişiyle ve bunun yanlış olduğunu biliyorum kendimden iğreniyorum ve çok utanıyorum çok kez uzak kalmaya çalıştım ama sanki elimde olmayan bir güç beni buna zorluyormuş gibi hissediyorum gerçekten çok saçma nasıl oluyor gerçekten anlamıyorum tüm bunlara son vermek için canımdan bile vazgeçmeyi düşünüyorum zaman zaman çok saçma çıkmaz bir dönemdeyim lütfen bir akıl verin bana yardımcı olun yargılanmaya ihtiyacım yok çünkü zaten yanlış olduğunu biliyorum sadece bana yardımcı olmanızı istiyorum nasıl yapamıyorsun irade meselesi falan diyecekseniz inanın bilmiyorum anlam veremiyorum o yüzden buraya yazma gereği duydum zaten
Evli birine aşık oldum yaptığımın yanlış olduğunun farkındayım ama kendime engel olamıyorum?
Cevapla