Kendinden küçük birine aşık oldum ve kendime engel olamıyorum bu çok mu yanlış bir şey?

kendimden küçük birine aşık oldum ve kendime engel olamıyorum bu çok mu kötü bir şey aramızda bayağı yaş farkı var ama aşk işte sizce yanlış mı yapıyorum vazgeçmeli miyim
Kendinden küçük birine aşık oldum ve kendime engel olamıyorum bu çok mu yanlış bir şey?
Cevapla