Aşık olduğum adamla barıştım oda bana aşık, ilişkimizi nasıl koruruz?

Onu o kadar seviyorum ki.. Ayrılmıştık.. Bir kaç gün önce geri barıştık.

Ona her yazdığımda kalbim pır pır oluyor..

Yıllar geçmesine rağmen ilk günkü gibi heyecanlı oluyorum..

Onun bana yazdığı güzel cümleler beni benden alıyor..

Onu çok seviyorum..

İlişkimizi nasıl koruruz.

Duygularımız karışıklı o beni benden daha çok seviyor.. Bayılıyorum ona..

Aşığım çok seviyorum ona sonsuz güveniyorum

Sonsuz hayat istiyorum..

Aşık olduğum adamla barıştım oda bana aşık, ilişkimizi nasıl koruruz?
Cevapla