FLÖRTÜM NEYİN KAFASINI YAŞIYOR BİTİREYİM Mİ NASIL BİRİ ÇÖZEMİYORUM YARDIM EDİN?

Arkadaşlar flörtüm exiyle takipleşiyor (ama foto vs beğenmiyor) 1,5 ay önce ayrılmışlar. Yani takipleşmesinin sebebi de umursamaması sanırım onun için bir şey ifade etmiyor. Ve kendisi geçen gün instadan bir söz begenmiş ; Flörtleşmeden duramıyorum ama kimseyi de istemiyorum diye bu ne demek şimdi? bu çocuk neyin kafasını yaşıyor?
FLÖRTÜM NEYİN KAFASINI YAŞIYOR BİTİREYİM Mİ NASIL BİRİ ÇÖZEMİYORUM YARDIM EDİN?
Cevapla