Güncellemeler
1 yıl
Bi süre görüşmesem anlar mı işim var desem
O 1 2 hesap ödüyorsa ben 5 ödüyorum kendisi kart kullanıyo ben nakit kasiyerede nakiti alırlar tabii diyip kartını geri çekiyo ya da para ödeyeceği zaman gözümün içine bakıp ben ödüyorum diyo ben öderim dememi bekliyo yanımda prenses gezdiriyo gibi hissediyorum bari eşit ödeyelim yani. Kastamonuda yaşıyoruz küçük şehir herkes herkesi tanıyo rezil oluyorum bunu dile getirmeden nasıl belli ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
valla çok enteresan yaşlarınız ve işleriniz nedir acaba?
İkimizde 30
yani ne adar süredir bir ilişki içindesiniz bilmiyorum fakat maddi açıdan sıkıntılı birisi olabilir mi ya da cimri :D
Parası var cimri :(
aranızdaki ilişkiye binaen hesapları ona ödettirebilirsiin bence bir kaç arkadaşım bu konuda beni görmüş laf yapıyorlar falan de 30 yaşında adama nasıl anlatacaksınki üstü kapalı:D
Evet en güzeli senin söylediğin gibi bunun lafının sözünün yapıldığını hissettiriyim😂
yani başka çare yok ama ilişkin ciddi ise sal gitsin bu ne böyle aynı yastığa baş koyacağın adamın bir şeye ihtiyacın var mı diye sorması gerekir hesap ödetmek nedir yta
Hasta vs olduğumda bi çorba bilr alıp gelmez o hasta olunca ben napıcağımı şaşırıyorum sütyenim görünüyo ondan bile rahatsız olmuyo
öyle şey mi olur ya ilişki konusunda nasılsınız yakın mısınız? sizinle zaman geçiriyor olabilir mi?
Seni yoluyor kuzum kaz olmadığını ya da tüyün kalmadıgını göster
Nasıl yapabilirim
Ye iç sona doğru tl çalıyor gibi yap dışarı çık canım buğün sen öde de benim işim çıktı vs sonraki sefer alman usulü teklif et ya da cüzdanı unut biraz dik dur her şeye tamam. Deme
Anlar mı peki onları yapsam
Beyefendi disilesti seni erillestirmeye çalışıyor olsada olmasada erkek ödesin
Niye erkek arkadaşın ki 🤣 erkek adam kızın eline bakarmi?
Sence ne yapmam lazım
Yani ben sen olsam brakirim , çünkü erkeklik öyle yatakta olmaz sadece olgun erkeklerle takıl çünkü erkek kişi kızın eline bakmaz bakamaz ha yok ise para da ona göre gezer tozar yani
Çok haklısın ama parasıda var sence ayrılmak için yeterli bi neden mi
Tabiki yeterli bir neden erkek korur kollar harcar ise kendisini erkek gibi hisseder bu genetik bir dürtü kız begenilen sevilen hediye alınan harcanan varlıktır erkek seven harcayan beğenen varliktir kadının saygılı olanı saygısız olanı vardır saygılı olanı il başkanı evlenirsin saygısız olaniyla yiyisirsin
Ciddi düşünüyorum çünkü ama sadece ben ciddi düşünüyorum gibi o da diyor ama evlilik için en ufak mücadelesi yok çok gamsız biti zaten en güzeli ayrılmak
Hayırlısı olsun bakalm beynini kullan
Nerde züğürt ağa var onları buluyosunuz ssjjsj
direkt ayrıl ya böylesinden hayır gelmez
Senni kullaniyor ne kadar saçma yaptia direk şöyle
Dile getirmeye utanırım
O utanmıyor ama
Evet enteresan yanı da o
Sen de utanma o zaman
Bi süre görüşmücem baktım devam ediyo ayrılırım ben onun için mi kazanıyorum tüm param ona gidiyo
Saçma bir şey yani erkekte olmayabilir kadında olmayabilir fakat kullanmak çok daha ayıptır s*l*k yerine konulmaz insan
Evet beni bu durum rahatsız ediyo parası olmasa gerçekten iç sesimlr bile aklımdan geçirmem ama erkek gibi her şeye beni atlatıyor
Yaa bebekler ile işin olmasin bence
Görüşme bir süre
Kaç gün görüşmezsem anlar
İki hafta
Anlar mı sence
Evet
Anlayana kadar uzat
Tamamdır teşekkür ederim bunu yapıcam
sana gurban olsun
Öyle erkeğin...
Öde işin ne
Sktr onun daha fazlası ödemesi gerekirken yiyici erkek hiç sevmem
Kafaya bak niye daha fazla ödemesi gerekiyor altından mı anın
Evet siz erkeklerin pen isi altından mı? O bi erkek ya hani onun 2 benim 1 ödemem gerekiyor bana gelince öde ona gelince anın altından mı ne kadar va roş erkeklersiniz ya pardon erkek dedim prensesler
Hiçte öyle bisi yok bana karisilmasin öyle olmasin demeyi biliyorsunuz paşa paşa besleyeceksiniz bizi
Gtüm açılsa ona bile karışmıyo dalga mı geçiyosun iğren çsin ya şu devirde erkek bulmak ne zor kapımızda ki tasmalı i t misiniz sizi besleyelim hayırdır karşınıza eril bi erkek koysak erkeklik neymiş görseniz
Enayi oluyor eriller bu devirde kıza emek mi harcanır kac kiz geçti belki seni bile altima almisimdir onlar 31 e devam
Ben öyle altına alabileceğin bi kadın değilim desdur 2 yıl oldu erkek arkadaşım bile alamadı hayırdır sen kimsin seni kim erkek yerine koymuş anladığım kadarıyla bi kadın sana kan kusturmuş prenses gel tacını takalım kaç cm topuklu giyiyosun
Kadin kıyafetlerini bile hakaret olarak algiladigindan ne kadar aşağılık varlıksın. Sevgiline burada erkeklere sövdurt öyle erkeğin... falan diye adam sana tekmeyi vuracak kullanıp enişteye saygılar işi bılıyor:)
Gerçekten kadin olmak büyük aşağılık demi prenseslik falan jddjs