Erkek arkadaşım bana çok hesap ödetiyor bu durumdan rahatsız olduğumu nasıl hissettiririm?

O 1 2 hesap ödüyorsa ben 5 ödüyorum kendisi kart kullanıyo ben nakit kasiyerede nakiti alırlar tabii diyip kartını geri çekiyo ya da para ödeyeceği zaman gözümün içine bakıp ben ödüyorum diyo ben öderim dememi bekliyo yanımda prenses gezdiriyo gibi hissediyorum bari eşit ödeyelim yani. Kastamonuda yaşıyoruz küçük şehir herkes herkesi tanıyo rezil oluyorum bunu dile getirmeden nasıl belli ederim

Güncellemeler
1 yıl
Bi süre görüşmesem anlar mı işim var desem
Erkek arkadaşım bana çok hesap ödetiyor bu durumdan rahatsız olduğumu nasıl hissettiririm?
Cevapla