Erkek arkadaşım hesabı sürekli bana ödetiyor, ne yapmalıyım?

Merhabalar, üni okuyorum ve okul olmadığı zamanlarda yarı zamanlı bir işte çalışıyorum, ailemden gelen ve part-time işle ev kiramı falan ödüyorum her neyse. Yaklaşık 1 ay önce fakülteden bir çocukla çıkmaya başladık (çok aşığım) sözde sevgiliyiz. Toplam 8 defa buluştuk ve hesapları ben ödedim. Hayır böyle şeyleri pek takmam ama artık zoruma gitmeye başladı, aşık olmasam devam etmem ama yemin ederim çok seviyorum. Enayi yerine koyuluyor gibiyim. Bunu kendisine söylediğimde “Amaaan sende o hesap gelince tuvalete kaçan kızlardan değilsin umarım” dedi. Değilim ulan. Hesabı kimin ödediğinin inanın bir önemi yok. Ama benimde bir bütçem var yani. Hayır da diyemiyorum ne yapmalıyım? Sinemada biletleri aldım,”hadi bugün iyisin mısırlar benden” dedi. Şaka gibi. Taktik verir misiniz? Kırmadan, üzmeden artık bu duruma yeter demek istiyorum.

Erkek arkadaşım hesabı sürekli bana ödetiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla