2-3 yıllık ilişkim var, erkek arkadaşım sürekli bana hesap ödetiyor. Bu normal mi?

2-3 yıllık bir ilişkimiz var. İlişki boyunca belki 4-5 defa kendi hesap ödemiştir ama diğer her buluşmamızda bana hesap ödetiyor? Sizce normal mi? Ne yapmalıyım?

2-3 yıllık ilişkim var, erkek arkadaşım sürekli bana hesap ödetiyor. Bu normal mi?
Cevapla