Yeni ilişkiye başladığım birisi var.
İlk zamanlar olduğu için sürekli birlikteyiz.
Plan/buluşma isteği sürekli ondan geliyor.
Ama sorun şu.. arkadaşları vs yoksa yanımızda, hep hesabı ben ödüyorum.
Şu an biraz borcu var
Ama ben de çalışmıyorum.
Hep bir bahanesi oluyor odeyememesi için.
Sizce de garip değil mi?
Olay sürekli karşı tarafa odetmeye donduyse bulusma da ona göre ayarlanmalı diye düşünüyorum. Aynı şey benim için de geçerli.
Ne düşünüyorsunuz?
İlk zamanlar olduğu için sürekli birlikteyiz.
Plan/buluşma isteği sürekli ondan geliyor.
Ama sorun şu.. arkadaşları vs yoksa yanımızda, hep hesabı ben ödüyorum.
Şu an biraz borcu var
Ama ben de çalışmıyorum.
Hep bir bahanesi oluyor odeyememesi için.
Sizce de garip değil mi?
Olay sürekli karşı tarafa odetmeye donduyse bulusma da ona göre ayarlanmalı diye düşünüyorum. Aynı şey benim için de geçerli.
Ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer