Yeni ilişkiye başladığım kişi hesapları sürekli bana ödetiyor. Hep bahanesi var, garip değil mi?

Yeni ilişkiye başladığım birisi var.
İlk zamanlar olduğu için sürekli birlikteyiz.
Plan/buluşma isteği sürekli ondan geliyor.
Ama sorun şu.. arkadaşları vs yoksa yanımızda, hep hesabı ben ödüyorum.

Şu an biraz borcu var
Ama ben de çalışmıyorum.

Hep bir bahanesi oluyor odeyememesi için.

Sizce de garip değil mi?
Olay sürekli karşı tarafa odetmeye donduyse bulusma da ona göre ayarlanmalı diye düşünüyorum. Aynı şey benim için de geçerli.
Ne düşünüyorsunuz?
Yeni ilişkiye başladığım kişi hesapları sürekli bana ödetiyor. Hep bahanesi var, garip değil mi?
Cevapla