Eşimi kırmadan nasıl kendimi anlatabilirim? Özellikle erkekler yazarsa sevinirim?

Eşim ve ben ikimizde çalışan insanlarız. Ben öğretmenim özel sektörde. Bu yüzden ekstra çalışabildigim dönemler oluyor örnek veriyorum iki okulda çalışmak gibi ya da şimdi yks tercih döneminde çalışmak gibi. Bu ekstra çalıştığım dönemlerde çok yoruluyorum ama daha iyi bir hayat sürmek ve az da olsa birikim yapabilmek için çalışıyorum. Ve bu dönemlerde eşimden çok para kazanıyorum.

Kirada oturuyoruz herhangi bir birikmişimiz yok düğün takıları dışında. Evimiz arabamız yok. Çocuğumuz yok ama olsun istiyoruz. Ben hiçbir zaman para hesabı yapmadan eşime çıkardım verdim ama şimdi tutturmuş oyun bilgisayarı istiyorum falan diye. Ben kenara altın koycam dediğimde zoruna gidiyor, tatile gidelim dediğimde bilgisayara vermiyosun ama tatile veriyorsun parayı diye trip atıyor.

Sağolsun o da bana evde yardım eder ev işlerinde ama ben bu kadar çok yorulup ekstra mesai yapıp yeri geldi mi hiç dinlenmeden çalışıyorum onun keyfi için harcamak istemiyorum bunu anlamıyor. Bayramda da ailesi başka şehirde diye kalktık gittik elimiz hediyelerle dolu Ziyaret ettik bir sürü para gitti. Ben onun ailesi için ya da keyfi için mesai yapmıyorum kendi isteklerimi karşılamak için yapıyorum. Örneğin paramla robot süpürge aldım. Şimdi tatile gitmek istiyorum bu yüzden çalışıyorum. ( Başka kadınlar eşinden ister ben kendim çalışıp alıyorum) Ben eşimi de kırmak istemiyorum ama bişey dediğimde bende boş oturmuyorum diyor. Anlaşamiyoruz bu konuda hayat müşterektir evet ama ben onun keyfine değil kendi keyfime harcamak istiyorum o da istediği kıyafeti alsın yemeği yesin ama bilgisayara verdim mi zaten bana bişey kalmayacak.

Eşimi kırmadan nasıl kendimi anlatabilirim? Özellikle erkekler yazarsa sevinirim?
Cevapla