Erkekler neden eşlerinin sosyal olmasından rahatsız olur?

2 yıllık evliyim, ben 26 eşim 27 yaşlarındayız. genel olarak güldüğümüz eğlendiğimiz az tartışmalı ilişkimiz var. ama ne zaman ben iş arkadaşlarımla vs. bir etkinlik ayarlasam (genelde işte organizasyonları ben yaparım) eşim de gelmesine rağmen sanki ben milletle sohbet ettikçe şakalaştıkça vs yüzü düşüyor geriliyor. 4 yıldır çalıştığım insanlar yani yaşları bize yakın olanlar da var diye kıskanıyor mu anlamıyorum. bir de hep ''yine sen plan yaptın dimi, senin bşının altından çıktı dimi'' gibi yaptığım organizasyonlarla ilgili yorum yapıyor. ben çok zor tahammül ediyorum bu konuya. ne diyebilirim ona?

Erkekler neden eşlerinin sosyal olmasından rahatsız olur?
Cevapla