Erkekler sosyal fobisi olan, asosyal kişiliğe sahip biriyle çıkar mı?

gerçekten asosyal denilecek bir yapım var.18 yaşındayım ve ve 2 kere sevgilim oldu ikisi de internetten tanışıp buluştuk. hep ayrıl barış oldu bir türlü ısınamadım güvenemedim. birisini çok sevdim buluştuğumuzda hiç konuşmuyoruz o beni konuşturmak istiyo ama ben konuşamıyorum bön bön yüzüne bakıyorum utanıyorum bakamıyorum yüzüne. erkeklerle hiç samimi olamam e dışardan soğuk göründüğümü söylerler. kızlarla aram iyidir ama bir erkekle normal sohbet bile edemiyorum. erkekler siz olsaydınız böyle bir kızla çıkar mıydınız
Güncellemeler
+1 yıl
bir de sanki insanlar benle olunca sıkılıyormuş gibi geliyor ya da ben kuruntu yapıyorum :(
Güncellemeler
+1 yıl
bi de şöyle bişey var facedeki resmimdekii resmim ile gerçeği arasında hiç fark yok internetten tanışmak isteyen çok gerçekte tanışmak isteyen hiç yok nasıl aşıcam bu durumu bilemedim
Erkekler sosyal fobisi olan, asosyal kişiliğe sahip biriyle çıkar mı?
Cevapla