Düzgün erkeklerin sosyal olmaması şaka mı?

Nasıl denk gelicez biz. Duymamı istediğim şeyleri söylemediyse onlinedan konuştuğum birisi var arkadaş olarak konuşuyorduk. Normalde gördüğüm erkeklerden karakteri daha iyi. Dışarıdakiler ya toksik ya pick me ortasını gerçekten görmedim. Toksik değiller diye alkış bekliyorlar can sıkıcı oluyor baya.

Düzgün erkeklerin sosyal olmaması şaka mı?
Cevapla