Beyler sizin yüzünüzden erkek olduk resmen. İki baz yapamıyoruz neden hemen küsyorsunuz prenses gibi. Ya biriyle konuşmaya başladım geçen baştan beri söylüyor diyor ben eski flörtüm vardı kıza geç yazıyorum kız trip atıyor hiç uğraşamam el kızının nazıyla. Bu normal mi? Uğraşacaksın arkadaşım ya da düzgün davranacaksın kız boşa tavır almıyor. Şimdi bana da hep görüldü atıyor 2 günde bir yazıyor tam tuhaf insan ve anlamıyorum böylesini asla. Normal bulmuyorum ben. Erkeğin doğasında var iki naz çeksen ölmezsin ama günümüz erkekleri hep trip atıyor uğraşamam diyor roller değişti zaten. Biz de korkuyoruz bir tavır alırsak küser prensesimiz diye…
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer