Naz çekemem diyen erkek normal mi, günümüz erkekleri neden bu kadar trip atıyor?

Beyler sizin yüzünüzden erkek olduk resmen. İki baz yapamıyoruz neden hemen küsyorsunuz prenses gibi. Ya biriyle konuşmaya başladım geçen baştan beri söylüyor diyor ben eski flörtüm vardı kıza geç yazıyorum kız trip atıyor hiç uğraşamam el kızının nazıyla. Bu normal mi? Uğraşacaksın arkadaşım ya da düzgün davranacaksın kız boşa tavır almıyor. Şimdi bana da hep görüldü atıyor 2 günde bir yazıyor tam tuhaf insan ve anlamıyorum böylesini asla. Normal bulmuyorum ben. Erkeğin doğasında var iki naz çeksen ölmezsin ama günümüz erkekleri hep trip atıyor uğraşamam diyor roller değişti zaten. Biz de korkuyoruz bir tavır alırsak küser prensesimiz diye…

Naz çekemem diyen erkek normal mi, günümüz erkekleri neden bu kadar trip atıyor?
Cevapla