Geçinmek kolay değil farkındayım. Benim mesleğim grafiker ama iş bulamıyorum. Nişanlım tek başıma çalışamam iş bulana kadar a101 benzeri yerde çalış ben burada tek başıma ev geçindiremem diyor.
Ben vasıfsız işlerde çalışmak istemiyorum küçümsediğimden değil sebepsiz istemiyorum.
Düğüne bir yıl var kentsel dönüşüme giren binamız var onu bekliyoruz.
Çok şükür ev sahibi oluyoruz kira ödemicez dediğim halde tüm arkadaşları ailesi gelme geçinemezsin diyor stresten deliriyor.
Benide strese sokuyor.
Ben vasıfsız işlerde çalışmak istemiyorum küçümsediğimden değil sebepsiz istemiyorum.
Düğüne bir yıl var kentsel dönüşüme giren binamız var onu bekliyoruz.
Çok şükür ev sahibi oluyoruz kira ödemicez dediğim halde tüm arkadaşları ailesi gelme geçinemezsin diyor stresten deliriyor.
Benide strese sokuyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
ahh benim sevgilisine kavuşmak için maddi zorluklar çeken kardeşim.. seni çok iyi anlıyorum.. Umarım bi çözüm yolu bulursun. En güzel şekile yolun açık olsun...
ve umudunu hiç kaybetme olur mu
haklı gibi nişanlın dönerse seninde çalışman gerekiyor daha iyi bir iş bulana kadar dediği gibi yapabilirsin
Çeyizimin yüzde doksanı tamam sadece yatak odası kaldı bir yıl içinde umuyorum ki iş bulurum max iki ayda çalışıp alırım bunu.
Kira ödenmeyen evde iki kişinin geçinmeme durumu ne olabilir
Güzel işim olsun çalışayım çalışmaktan gocunmuyorum aksine evde sıkılıyorum
nişanlın ne iş yapacak ve ortalama ne kadar para eline geçer?
Silahlı özel güvenlik istiyor ama 2ayfa bir sınav oluyor en erken 20ekimde olacakmış sınav
Kaçıncı yılı aşkım başımdan böyle bir olay geçti de iş konusu çok sıkıntılı ya
4senelik bu ay bitiyor sözleşme
Aşkım valla şöyle söyleyeyim tek başıma çalışamam diyorsa sıkıntı haberin olsun onun ne iş yapacağıda belli değil ha kira derdi yok ama düğün masrafı o bu şu çok olur ben düğün yapmayız demiştim ona rağmen sırf ne yapacağı belli değil diye suçlu oldum kapandı konu bitti
şu an hangi pozisyondasınız
Ve be zaten çalışıyorum düşün sadece şu onun bile yapacağı iş belli değil seni zorbalama sebebini anlamadım benim işim kurumsal ondan dolayı sorun yapmazdı ama basit bir yerde çalış demezdi de biraz dengi dengine meselesi
Bitti ya ben onun işini dert ettim ne yapacağı belli değildi açıkçası benimde sabit iyi gelirli bir işim var aynı zamanda kpss çalışıyorum ama kafası karışık olan ben oldum
Ya kendisi askerliktede parasını kolay kazanmadı ekmeğini taştan çıkaran birisi çok şükür ama aşırı derecede etkilenmeye başladı İstanbul'a dönecek diye
Tabi canım ona da zor sonuçta iş bulacak mı o var maaşını beğenecek mi o durum var ben mesela hiç bilmiyorum ne kadar aldıklarını sormadım bile ama dediğim kişi de bu konuda çok bunalım yaşıyordu destek olmaya çalıştım ama olmadı nasip dedim
İş bulurda maaşı az olur
Aç kalacak seviyede değil ama sonuçta. Bugün düşük maaşla başlarsın yarın statün yükselir daha iyi bir işe geçersin
Evet sana katılıyorum
Muhtemelen bulamaz iş.