Nişanlım sözleşmeli askerliği bırakıp İstanbul'a dönecek iş bulamam diye korkuyor detaya bakar mısınız?

Geçinmek kolay değil farkındayım. Benim mesleğim grafiker ama iş bulamıyorum. Nişanlım tek başıma çalışamam iş bulana kadar a101 benzeri yerde çalış ben burada tek başıma ev geçindiremem diyor.
Ben vasıfsız işlerde çalışmak istemiyorum küçümsediğimden değil sebepsiz istemiyorum.
Düğüne bir yıl var kentsel dönüşüme giren binamız var onu bekliyoruz.
Çok şükür ev sahibi oluyoruz kira ödemicez dediğim halde tüm arkadaşları ailesi gelme geçinemezsin diyor stresten deliriyor.
Benide strese sokuyor.
Nişanlım sözleşmeli askerliği bırakıp İstanbul'a dönecek iş bulamam diye korkuyor detaya bakar mısınız?
Cevapla