Sevgilimle fotoğraf cekinmistik çok çirkin çıkmışım utandim haksız mıyım?

Sevgilim güzel çıkmış ben berbat çıkmışım ya güzel çıkmışsın falan dedi de beğenmedim ben nefret ediyorum tipimden resimde anormal çıkıyorum normale oranla
Sevgilimle fotoğraf cekinmistik çok çirkin çıkmışım utandim haksız mıyım?
Cevapla