Sizce dışarda fotoğraf çekilmek ayıp mı çok utanıyorum?

Arkadaslar evimin olduğu caddede çok güzel bir alan var tam fotoğraflık fakat haliyle cadde olunca önünden çok insan araba geciyor ve cesaretimi toplayıp orada fotoğraf çekilemiyorum insanlar bana bakar rahat poz veremem giydiğim kıyafet aşırı mı kaçar acaba vsvsvs kafamda bir sürü deli sorular oluyor sizce dışarda insanların arasında fotoğraf çekilmek ayıp bir durum mu bunu nasıl yenmeliyim?
Sizce dışarda fotoğraf çekilmek ayıp mı çok utanıyorum?
Cevapla