
Ödem mi şekil bozukluğu mu anlayamıyorum ameliyat olalı 10 gün oldu herkesin alçısı çıktığında güzel oluyo benim neden böyle oldu hergün ağlıyorum psikolojim bozuldu resmen

Yaptırmayın şöyle şeyler modanın ya da içinizdeki sesin götürdüğü yere gitmeyin her zaman biraz daha zaman geçsin düzelir
Daha oncede sormusun sanirim degil mi? Biraz daha toparlanmis ama daha zamani var.
Kiz daha olali 10 gun olduuu
Tam oturmasi icin aylarr lazimm
Tam sekil bu degil ki
Korkmaaa
Ödemdir o ve ödem olması gayet normal. Üzülme boşuna.
Ya ödem değilse kemik çıkıntısı gibi duruyo ve hergün ağlıyorum😞
Cevap
13Cevap
Sonuçta operasyon gecirdin bikac aya kadar şişlik inecektir gayet guzel görünüyor
Hangisi önce-sonra? İkincisi sonra ise, gayet güzel gibi
İki fotoğrafta aynı? Diğeri biraz uzaktan çekilmiş. Eskisi yok mu kıyas yapalım.
Daha yerine oturması lazım 6 ay bir belke daha çok güzel olacak
Burnunun üst kısmını ayarlayamamoş çok uzun ve altta da kısa küçük kalıyor
Hangi doktora ameliyat oldunuz? Paylaşır mısınız
Neden?
Doktor burnunu neden arşı alaya çıkarmış
bir yil gecmesi lazim sisin inmesi icin
Yüzünü tam cekseydin keşke
Kötü değil. Ama estetik olduğu belli oluyor.
Ağlama düzelir kötü durmuyor
kaşınan sensin sonuclarına katlancan beklicen
daha nasıl olucakki :)
6 hafta sabredicen akşamda sormuştun :D
Burin dedigin pp deki gibi olcak tutu maşAllah
Sıkıntı yok güzel duruyo
Gayet guzel gorunuyo
Nerde yaptirdin
Kötü olmamış
Bence gayet güzel
kıyamam yaa
Sıra dudakta gibi
Eskisinden iyi
Hangisi esretik
ikiside jdksjdk
Çok kötü değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar