Burun estetiği oldum ve çok pişmanım nolur yardım edin fotoğrafta çok mu kötü?

Burun estetiği oldum ve çok pişmanım nolur yardım edin fotoğrafta çok mu kötü?

Ödem mi şekil bozukluğu mu anlayamıyorum ameliyat olalı 10 gün oldu herkesin alçısı çıktığında güzel oluyo benim neden böyle oldu hergün ağlıyorum psikolojim bozuldu resmen
Burun estetiği oldum ve çok pişmanım nolur yardım edin fotoğrafta çok mu kötü?
Cevapla