Ben:Belki de aşık olan seven bir erkek senin gözünde zayıf erkektir. Aşık olmak sevmek zayıflık mıdır bilmiyorum fakat ben gerçekten seviyorsam bunu dile getirmeliyim. Gizlemeyi, ima etmeyi sevmiyorum çünkü. Senden hoşlandım sevdim çünkü seni kendime yakın hissettim benzer olduğumuzu düşündüm. Bazen insan sevebileceği kişiyi o kişiden aldığı enerjiden bile anlayabilir. Ben senden öyle bir enerji aldım birbirimize uygun olabileceğimizi hissettim. Ve gönül eğlendirmek gibi şeyleri sevmediğimden sana direkt ciddi bir çizgide ilerleyelim demiştim. Sana olan sevgim gerçek ti. Sen kabul etmediğin zaman sana kızmamıştım. Seninle konuşmadığımız süreçte de öyle oldu. Hiçbir zaman sana kızmadım. Evet belki aramız olmadı, ikimizin ortak bir geleceği olmadı belki ama ben yine de ilerleyen yıllarda dahi seni hatırladıkça sana olan sevgimi hatırlayacağım. Sana sahip olamasam da her zaman iyi bir şekilde anacağım seni, sevgiyle hatırlayacağım seni.
Diyalogu az bir şey esgectim bu arada.
Kız: Dediğim gibi ben sana karşı benzer hisler beslemiyordum. Yani sadece arkadaş olarak görüyordum seni ve buna rağmen tamam deseydim olmazdı. Çünkü senin sevdiğin gibi sevmeyecektim ve bu da haksızlık olurdu diye düşünüyorum. Yani kendisiyle aynı hisleri paylaşmayan biriyle kimse uzun süre devam edemez zaten
Ben:Evet bunu demek istediğini anladım fakat yine de belki de farklı bir sebep vardı ve bunu benden belki gizliyorsundur diye düşündüm. Ve yine sordum irdeledim
Ama belki de deneseydik sen de his besleyebilirdin belki. Her ne kadar düşük bir ihtimal olsa da denesek belki de olurdu. Ama seni zorlayamam tabiki. Kader bu şekilde olacaksa bunu kabullenmekten başka çare yok galiba.
Kız: Bundan başka bi sebep yoktu. Bazen denese bile hissetmeyeceğini biliyor insan. Ne seni ne de kendimi yıpratamazdım bu şekilde. Dediğim gibi böyle olması gerekiyordu
Hoşlandığım kız 8 ay önce reddetmişti saygı çerçevesinde kabul etmiştim ben de. 8 ay sonra Bugün yine yazdım. Aramızda bu diyalog geçti.
Diyalogu az bir şey esgectim bu arada.
Kız: Dediğim gibi ben sana karşı benzer hisler beslemiyordum. Yani sadece arkadaş olarak görüyordum seni ve buna rağmen tamam deseydim olmazdı. Çünkü senin sevdiğin gibi sevmeyecektim ve bu da haksızlık olurdu diye düşünüyorum. Yani kendisiyle aynı hisleri paylaşmayan biriyle kimse uzun süre devam edemez zaten
Ben:Evet bunu demek istediğini anladım fakat yine de belki de farklı bir sebep vardı ve bunu benden belki gizliyorsundur diye düşündüm. Ve yine sordum irdeledim
Ama belki de deneseydik sen de his besleyebilirdin belki. Her ne kadar düşük bir ihtimal olsa da denesek belki de olurdu. Ama seni zorlayamam tabiki. Kader bu şekilde olacaksa bunu kabullenmekten başka çare yok galiba.
Kız: Bundan başka bi sebep yoktu. Bazen denese bile hissetmeyeceğini biliyor insan. Ne seni ne de kendimi yıpratamazdım bu şekilde. Dediğim gibi böyle olması gerekiyordu
Hoşlandığım kız 8 ay önce reddetmişti saygı çerçevesinde kabul etmiştim ben de. 8 ay sonra Bugün yine yazdım. Aramızda bu diyalog geçti.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer