Kız arkadaşımla karşılıklı saygı çerçevesinde ilişkiyi devam ettiriyorduk ben ona karşı hiç kötü sözde bulunmadım aynı şekilde o. Uzun ilişkinin verdiği bıkkınlık oluyordu ara ara tabi ki.
Bir süre önce bana
Doktor belgeleriyle çocuk sahibi olmasının zor olduğunu söyledi ben de bunu anneme danışmalı mıyım danışmamalı mıyım bilemedim ne yapacağımı bilemediğim için korktum bu konuda kendisine hiç yardımcı olmadım. Aynı zamanda kıskanç biriyim erkeklerle konuşmasını falan pek istemiyordum o yüzden ben de kızlarla akademik olmadığı sürece muhabbet falan etmiyordum. Beraber aktivite yapmakarımız azalmıştı ama bir sorun yoktu. Dini olarak uygun olmayan bazı şeyler yaşandı vicdanen ikimizi de çok rahatsız etti. Bana artık beni sevmediğini duygularının kalmadığını onu hastalık süresince yalnız bıraktığımı ve sevgi mekanizmasını bozduğumu söyledi. 8-9 ay boyunca ilişkiyi sevgisizce devam ettirdiğini söyledi.
Ben sonra biraz araştırma yapınca çok samimi erkek arkadaşlarının Öğrendim bilgisayar oyunları vasıtasıyla tanışmışlar, bir kere 3 erkek 2 kız buluşmuşlar, çocuğun teki çok yılışık bir üslup kullanıyor ona ve diğer kıza, bizim bu arkadaş cevap vermiyor o şekil ama bir şey demiyor. Bana o çocuğun genel üslubunun öyle olduğunu söyledi sadece çok. Çok iyi bir arkadaşı olduğunu artık kimseyi sevmek istemediğini söyledi. Salak biri değilim bence o çocuğu sevmiyor, dediğim gibi maneviyatını bozduğum için kimseyi sevmek istemediğini söyledi. Bir de şu var ben başlarda çalışamazsın diyordum sonra derin düşününce çalışabilirsin demeye başladım, kendisini çok seviyorum ama sizce ne yapmak istiyor? Lütfen uzun uzun cevaplar yazın yaşlarımız 22şer
Bir süre önce bana
Doktor belgeleriyle çocuk sahibi olmasının zor olduğunu söyledi ben de bunu anneme danışmalı mıyım danışmamalı mıyım bilemedim ne yapacağımı bilemediğim için korktum bu konuda kendisine hiç yardımcı olmadım. Aynı zamanda kıskanç biriyim erkeklerle konuşmasını falan pek istemiyordum o yüzden ben de kızlarla akademik olmadığı sürece muhabbet falan etmiyordum. Beraber aktivite yapmakarımız azalmıştı ama bir sorun yoktu. Dini olarak uygun olmayan bazı şeyler yaşandı vicdanen ikimizi de çok rahatsız etti. Bana artık beni sevmediğini duygularının kalmadığını onu hastalık süresince yalnız bıraktığımı ve sevgi mekanizmasını bozduğumu söyledi. 8-9 ay boyunca ilişkiyi sevgisizce devam ettirdiğini söyledi.
Ben sonra biraz araştırma yapınca çok samimi erkek arkadaşlarının Öğrendim bilgisayar oyunları vasıtasıyla tanışmışlar, bir kere 3 erkek 2 kız buluşmuşlar, çocuğun teki çok yılışık bir üslup kullanıyor ona ve diğer kıza, bizim bu arkadaş cevap vermiyor o şekil ama bir şey demiyor. Bana o çocuğun genel üslubunun öyle olduğunu söyledi sadece çok. Çok iyi bir arkadaşı olduğunu artık kimseyi sevmek istemediğini söyledi. Salak biri değilim bence o çocuğu sevmiyor, dediğim gibi maneviyatını bozduğum için kimseyi sevmek istemediğini söyledi. Bir de şu var ben başlarda çalışamazsın diyordum sonra derin düşününce çalışabilirsin demeye başladım, kendisini çok seviyorum ama sizce ne yapmak istiyor? Lütfen uzun uzun cevaplar yazın yaşlarımız 22şer
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar