9 yıllık kız arkadaşım sana karşı duygularım bitti dedi. Ne yapmalıyım uzun uzun cevap yazar mısınız?

Kız arkadaşımla karşılıklı saygı çerçevesinde ilişkiyi devam ettiriyorduk ben ona karşı hiç kötü sözde bulunmadım aynı şekilde o. Uzun ilişkinin verdiği bıkkınlık oluyordu ara ara tabi ki.
Bir süre önce bana

Doktor belgeleriyle çocuk sahibi olmasının zor olduğunu söyledi ben de bunu anneme danışmalı mıyım danışmamalı mıyım bilemedim ne yapacağımı bilemediğim için korktum bu konuda kendisine hiç yardımcı olmadım. Aynı zamanda kıskanç biriyim erkeklerle konuşmasını falan pek istemiyordum o yüzden ben de kızlarla akademik olmadığı sürece muhabbet falan etmiyordum. Beraber aktivite yapmakarımız azalmıştı ama bir sorun yoktu. Dini olarak uygun olmayan bazı şeyler yaşandı vicdanen ikimizi de çok rahatsız etti. Bana artık beni sevmediğini duygularının kalmadığını onu hastalık süresince yalnız bıraktığımı ve sevgi mekanizmasını bozduğumu söyledi. 8-9 ay boyunca ilişkiyi sevgisizce devam ettirdiğini söyledi.
Ben sonra biraz araştırma yapınca çok samimi erkek arkadaşlarının Öğrendim bilgisayar oyunları vasıtasıyla tanışmışlar, bir kere 3 erkek 2 kız buluşmuşlar, çocuğun teki çok yılışık bir üslup kullanıyor ona ve diğer kıza, bizim bu arkadaş cevap vermiyor o şekil ama bir şey demiyor. Bana o çocuğun genel üslubunun öyle olduğunu söyledi sadece çok. Çok iyi bir arkadaşı olduğunu artık kimseyi sevmek istemediğini söyledi. Salak biri değilim bence o çocuğu sevmiyor, dediğim gibi maneviyatını bozduğum için kimseyi sevmek istemediğini söyledi. Bir de şu var ben başlarda çalışamazsın diyordum sonra derin düşününce çalışabilirsin demeye başladım, kendisini çok seviyorum ama sizce ne yapmak istiyor? Lütfen uzun uzun cevaplar yazın yaşlarımız 22şer
9 yıllık kız arkadaşım sana karşı duygularım bitti dedi. Ne yapmalıyım uzun uzun cevap yazar mısınız?
Cevapla