3 ay

Eski görüştüğüm kızın sevgilisi bana yazdı, siz olsanız ne cevap verirdiniz?

5-6 ay önce bir kızla konuşuyordum birkaç ay dolaşıp gezdik ondan hoşlandım ama hep sosyal medya hesabında erkeklerle görüştüğü için bunu söyledim sana güvenmiyorum dedim ve bitirdim,

az önce dört adet sevgili olduğu biri bana mesaj attı onu nereden tanıdığımı falan söyledi ben de aramızda hiçbir şey geçmedi o kızı tanımıyorum dedim sadece arkadaşlık dedim ondan hoşlandığımı beraber vakit geçirdiğimizi anlatmadım onunla görüşmüyorum dedim zaten görüşmüyorum ve bana bu mesajı attı siz olsanız benim yerimde ne yazarsınız sadece gülücük işareti koydum cevap vermedim?

Eski görüştüğüm kızın sevgilisi bana yazdı, siz olsanız ne cevap verirdiniz?
Güncellemeler
3 ay
Güncelleme
Güncellemeler
3 ay
Mantıklı yorumlar ve cevaplar bekliyorum
Eski görüştüğüm kızın sevgilisi bana yazdı, siz olsanız ne cevap verirdiniz?
Cevapla