Çıkmazdayım hayatımın en saçma en karaktersizlik yaptığım evresindeyim nolur yargılamayın mahvoldum?

1 senelik giden bir ilişkim var seviyoruz birbirimizi o çok böyle konuşkan bana güzel sözler söyleyen birisi değildi ruhumu doyurmuyordu bu yüzden hep kavga ediyorduk gene beni mutlu etmek için bişeyler yaptı mantıklı birisi ama ben böyle mutlu cıvıl cıvıl bana aşık olmasını hissetmek istediğimi söylerdim hep böyle böyle kavga ettik hep ben bu süre içinde ondan sevgi dilenirken eski sevgilimle konuşmaya hatta buluşmaya hatta yakınlaşma bile oldu ve biz 1 senelik sevgilimle şimdi ara verdik bir haftalığına profilinde hala bizim resimimiz var düzelir mi bilmiyorum ama eski sevgilimle de aldattım sevgi açlığından aynı zaman da nasıl bir yol izlemem gerektiğini bilmiyorum bataklıktayım hayaller olan evlenip yuvası çocuğu olsun isteyen biriyken iğrenç bir insana dönüştüm ben

Çıkmazdayım hayatımın en saçma en karaktersizlik yaptığım evresindeyim nolur yargılamayın mahvoldum?
Cevapla