Sürekli gezip tozuyorum diye şımarık ilan edildim. Hayatını yaşamak şımarıklık mı?

Babamların durumu iyi, üç evin kirasını bana veriyorlar. Ben de bir kere gelmişim dünyaya bir de çalışmakla mı harcayayım kafasında olduğum için çalışmıyorum ve sürekli gezip tozuyorum. İmkanım varsa neden çalışayım zaten?

Ama duydum ki bazı arkadaşlarım beni şımarık ilan etmiş aralarında. Bu şımarıklık mı gerçekten?
Sürekli gezip tozuyorum diye şımarık ilan edildim. Hayatını yaşamak şımarıklık mı?
Cevapla