Eşim, benim için 2 işte birden çalışıyor ama gözü dışarıda. Çocuğumuz da var, boşanmak abartı mı?

İki işde birden de calişiyor ama dişarda kadınlara bakiyor sürekli. Misal kabindeyim başka tarafa dönük kesip duruyor.. bakmadan duramiyor iğreniyorum artık soğucam. Ayrıca güzelim fiziğimde iyi…boşanmayi düşünüyorum 1,5 yaşinda çocuksa var abartirmiyim?

Eşim, benim için 2 işte birden çalışıyor ama gözü dışarıda. Çocuğumuz da var, boşanmak abartı mı?
Cevapla