Eşim çalışmıyor bütün gün evde yatıyor, benimle ilgilenen biri var aklım çok karıştı ne yapmalıyım? boşanmalı mıyım?

Bizim maddi durumumuz iyi eşim bu yüzden çalışmak istemiyor. Benim hedeflerim var bütün gün evde oturamam, çalışıyorum. İşe giderken eşimi yatakta bırakıyorum gece geliyorum yatakta film izliyor. Bütün gün evde diyorum ki bahçeyle ilgilen, git bir kursa yazıl, yemek yapmayı öğren. En azından çıkarttığın bulaşığı yıka hayır hiçbirini yapmıyor bütün gün yatıyor. Depresyonda olabilir diye psikoloğa gidelim diyorum ben böyleyim , bişeyim yok diyor. Eve geliyorum konuşacak bişeyimiz yok ben sadece iş günümün anlatıyorum o sadece yattığı için konu yok. Gece dışarı çıkalım diyorum sen arkadaşlarınla çık diyor. şu an yeni bir iş aldık , ortağıyla tanıştım. Adamın bana uzun zamandır İlgisini hissediyorum. Geçen gün yemeğe çıkartmak istiyorum seni dedi bende evli olduğumu söyledim. Bilmiyordum dedi. Çok düzgün biri olduğunu söylüyor herkes. Kocamı aldatacak biri değilim ama uzun zamandan sonra bir kadın gibi ilgi görünce tuhaf hissettim. O kadar kendime bakıyorum eşim ilgilenmiyor bile. Boşansam mı? Bir ömür boyu böyle bir ilişki sürer mi? Aldatma durumu yok adama zaten söyledim.
Eşim çalışmıyor bütün gün evde yatıyor, benimle ilgilenen biri var aklım çok karıştı ne yapmalıyım? boşanmalı mıyım?
Cevapla