8 ay gibi uzun bir zaman bir kadınla neden düzenli iletişim kurar bir erkek?

8 aydır iletişimde oldugum bir adam var, arkadaşız ama hergün bir şekilde iletişim kuruyoruz. Ben aramızda bir duygu geliştiğini düşünüyordum ama ortak bir arkadaşımıza "aramızda bir şey yok" demiş. Ne demek istiyor?

8 ay gibi uzun bir zaman bir kadınla neden düzenli iletişim kurar bir erkek?
Cevapla