Bir erkek 1.5 ay her gün her gece saatlerce bir kızla konuşup da arada başka biriyle görüşür mu sırf ihtiyac diye?

Değer verdiğim için 1.5 ay biriyle bir şey yaşamıyorum görüşmüyorum çünkü seninle olmak istiyorum ki ben rahat biriydim önceden. Ne diyorsunuz? Bunumla devam edeyim mi yani görüşeyim mi? Hala bir şey yaşamadık. İçim rahat değil, sanki yine bazen gidiyor başka kızlarla haberim olmadan :)

Bir erkek 1.5 ay her gün her gece saatlerce bir kızla konuşup da arada başka biriyle görüşür mu sırf ihtiyac diye?
Cevapla