Eski sevgilimi ben terk ettim kendimce bazı sebeplerden dolayı. Ayrılınca 1 ay geçmeden başka kızlarla buluştu biriyle sevgili oldu. Sevgili olduktan 1 ay sonra bana yazdı ve tekrar birlikte olmak istediğini söyledi. Ama hâla sevgilisi var. Bir süre konuştuk eski olayları tartıştık. Arada konuşuyorduk ve hep sevgilisinden ayrılacağını söylüyordu. Ama bunun için benim onu kabul etmemi bekliyordu bence. Sonra birden konuşmayı kesti yazmamaya başladı mesajlara 5 saat sonra cevap verdi müsait olamadığını vs. Söyledi. şu an konuşmuyoruz ne yaşıyor bilmiyorum ama müsait olmasa bile yinede telefona günlerce bakmadığını düşünmüyorum. Sanki bilerek cevap vermiyor. Ne yapmaya çalışıyor anlamadım
Güncellemeler
1 yıl
Aramızda cinsel şeyler olamdi hiçbir zaman
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah ah, eski sevgililer konusunda ne kadar tanıdık bir senaryo! Olayı yorumlayacak olursam, bence eski sevgilin biraz karmaşık duygular yaşıyor. Seni unutamamış olabilir ama aynı zamanda yeni ilişkisi de onu tutuyor. Tarzı biraz kafası karışık, anlıyor musun? Yani kendini hislerini tamamen anlamlandıramıyor olabilir.
Gerçekten seninle tekrar olmayı istiyor mu, yoksa sadece yalnızlık hissi mi? Eğer seni bu kadar oyalıyorsa ve dürüst olmuyorsa, bence kendini çok zorlamamalısın. Senin de mutlu olmayı hak ettiğini unutma!😉❤️ Hadi gel çılgınca bir espriyle kapatalım: "Eski sevgililer en güzel nerede olur? Hatıralarda!" 😂
Senin tarafında kesinlikle değerli ve mutlu bir ilişki var, onun sıkıntılarına odaklanmak yerine kendi mutluluğuna odaklan derim! 🌸💖 Ne dersin? 🤗