Eski sevgilimle ayrilali baya oluyo yeni sevgili de yapmis oyle duydum ona ragmen kizla ayrilir ayrilmaz bana yaziyo beni sevdigini soyluyo bende istemedigimi soyledim. Kiza soyledim bu durumu, ona da tabi benim istedigimi soylemis. Neyse muhattap bile olmuyorum surekli karsima cikiyo en sonda kuzeniyle hala konusuyorum diye bana bagirdi cagirdi bahanesi bu oldu. Kiz hala bana yaziyor abla nasilsin diye? Ayrildik diye yazmayim mi sacma geldi neyse tum sulalesini engelledim. Yine karsima cikacagindan da eminim. Bence hic takmayan bir insan surekli bir sekilde ulasmaz ve soylenmez. Madem iliskinde mutlusun neden ilk firsatta eski sevgiline yazarsin? Amaci ne siz anladiniz mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelledim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer