Eski sevgilime yazdım ve artık yeni sevgilim doğru mu bu?

20 gün boyunca konuştuğum bir çocuk vardı ve ben bu çocuğa deli gibi aşıktım o da bana sonra benim yaptığım bir yanlış üzerine ayrıldık ve 2 hafta sonra ben artık kafayı yiyecek noktaya geldiğim için çocuğa yazdım yani bugün neyse işte sonra o da beni affetti hep barıştık şu an sevgiliyiz ve eskisi gibi davranıyoruz birbirimize hatta daha iyi ve o beni ona onu özlediğime dair mesaj attığım için beni kınamıyor aksine o benden özür diliyor bana yaşattıklarını ona anlattığım zaman şimdi bu çocuktan olur mu diye size soruyorum?
Eski sevgilime yazdım ve artık yeni sevgilim doğru mu bu?
Cevapla