AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
gitme diye ağzına bir çakardım kodummu otursun allah allah :D
Çaykırdım :-D
Unutmaya başka şeyler düşünmeye çalışırım hayli zor bir durum
Malesef ki malesef
Gurur falan dinlemem elimden geleni yaparım kaybetsem bile ama Boşa işte gitmek isteyen durmaz gider, en azından ben çabaladom derim ilerde pişmanlığım olmaz
Yani en azindan pisman olmazsin ilerde
Bilmiyorum duruma göre değişir ama elimden gelen herşeyi yapardım. Gerçi geçmişte çok yaptım ama bir faydasını göremedim aksine zararı dokundu bana :(
Malesef bende yaptim zararini gordum yapmyorum onun icin
O beni sevmiyosa cabalamam
ek bise de yapmam kabul eden her halimle etsin
Ya cok seviyosan?
Nabzina gore şerbet bizde kardeşş
cok seviyosan diye bir sey yok
:) tesekkurler o zaman kardesim
Ben ona değer veririm ki sevdiğim her insana değer veririm var gitmek istiyorsa tutamazsın zaten geri gelsede düşüncesi bu zaten beni seviyor olur çünkü benim başıma geldi o yüzden duygularınla değilde mantığınlada hareket etsen daha iyi olur
Aynen oyle gonul aklin onune gecince daha hizli kaybediyosn
Klasiktir belki ama hamileyim sozu bile kurtarmaz ki adami.
gitmek isteyen gidiyor be sekerim. Senin tek askin Allah yoluna olsun.
Amin :)
nasipse gelir yemenden değilse ne gelir elden :)) ...
Duruma göre değişir istemiyorsa ne yaparsan yap boş
Cok guzel aciklamissin tesekkurler :-D
Rica ederim :)
Bazen oluruna bırakmak en güzeli. Eğer o seni kafasında bitirdiyse, onun gönlünde bir yerin yoksa eyvallah demesini bileceksin.. Seni sevmeyen insan için mücadele etmek yüzsüzlüktür ve anlamsızdır
Uzuntuden dert tasa kederden baska bisey vermiyo
Kesinlikle evet..
gitmişse gitmistir pesinden kosamam kirdigi kalbin acisi ona da elbet geri gelir ozaman anlar belki beni ama kafaya takmam
Bende oyle yapmak zorundayim 😊
birak o senin arkandan gelsin
Gelsede bir gelmesede :) beni sildigi gunun aksami bende onu sildim
okadar kolay oluyormu :D
Olmadigi icin hala bu sitedeyim -D
hahaha şu an ayni durumdayiz gibime geliyor iliski konusunda :)
Banada oyle geliyo :-D
ONun için ne gibi fedakarlıklar yapabileceğimi gösterirdim , onun için nelerden vazgeçebileceğimi gösterirdim. Onu tanıdığımı nelerden mutlu olacağını bildiğimi ispatlardım :)
Vuuv ya hak etmezse?
Haketmiyecek bir insansa bile yap ki senin için rahat olsun. Zamanı geldiğin de 'benim içim rahat' diyebilmeli insan zaten o zaman kendi değerin kendi gözüne artar ona dönüp bakmazsın. Sadakan olur.
Ömrümün zekatı :-D
Ne kadar çabalasan bos bende o durumdayım ama bayanım bırak gelmek ıstıyorsa o gelir zaten dıger türlüsü senı yıpratır
Aynen oyle orti
Eger sevdigine inaniosam,, onu kaybetmemek icin herseyi yapardim,,, ama zaten gitmisse yapcak bisi yok.
Aynen oyle gittikten sonrasi beni kucuk dusurur
kafasın gitmeyi koyan insan ne olsa olsun gidiyor ne yaparsan yap o yüzen bir insana bir kere kal denir götünden koşmanın anlamı yok nasılsa aklına koymuş elinde sonunda gidecek bırak gisin
:) gayet mantikli bir cevap insan grurunuda hice saymamali
yani
:))
Benim için sevgi ya hep var ya da hiç yok. Eğer seviyorsam sevgimi kazanabilmiştir ki uğruna yapılması gereken fedakarlıkları hak etmiştir o insanı en çok sevenin ben olduğumu gözüne sokarım hareketlerimle :)
Vuuv ya hak etmezse?
Ben oyle bir sevmeliyimki benim sevgim gitmesine engel olmalidir. Ya bu kiz beni nasil seviyor diyip gitmeye utanmalidir
Gayet guzel :) voyle olursa gidemez gidersede kendi kaybeder
Aynen. Sen sadece sev cok sev hep sev. Sevgi herseyi asar.
:) ya değmezse sevdigine
Bu senin degil onun ayibi. Sen sev vicdanın rahat dur. O sevdigine degmemistir. Sen yinede adam gibi sev
Adam gibi sevmek kisiligimle alakali bir ksii bana kotu etti diye adamligi birakacak degilim varsin yeni gelecek kisi benim gibi adamini ariyo olsun
Helal bee budur iste
:))
Gitmeye niyeti varsa bişey yapmazdım. Gitmek isteyen her şekilde gider. İstemeyeni yanımda zorla tutucak kadar gurursuz değilim..
Tutsanda gidiyo ki yaptiklarin aci cekmen icin bahanen oluyo sonra
beni sevmeyeni ben hiç sevmem ile tam yok ileri neden uğraşıyosun ki en sonunda herkes toprak olacak gidene dur deme kalana git deme oluruna bırak :)
Aynen sonumuz 1metrekare toprak :'D
Bence kacan kovalanir ;) onunda beni kaybetmekten korkuyo olmasi ni saglardmm :)
:) mantikli :)
Gercekten oyle yanii kaybetme korkusu sardimii fazlasyla degsyolarr elndekinn kiymtni sonradan anlma derlryaa ;)
Aynen iyle bizde iste kaybetme korkusuna dusuyoruz ama sonunda kaybediyoruz :-D
Dusmemek lazim yaa cidden ne kadar uzerine dusersen o kadar gidiyo yanii maalesefff.. :)
Malesef yine dogru bir cevap :-D
Gitmeyi kafaya koymuşsa ne yapsan da gider.
Onun için hiçbirşey yapmam..
Donsede bir b*k olmaz
5 parmağını kapatınca elin kapanıyor, anotomik olarak beş parmağını kapatıp elini açan yoktur, tek yapman gereken elini kapamaktır
Kapatim gitti :)
Delikten kaçmıştır :)
www.google.com.tr/search
Olabilir :-D
birşeyler yapmadan önce yapacağın şeyleri hak edip etmediğine bir bak derim ben..
Yaptiklarini hak etmezse o zama n daha beter koyar gidisi
evet en iyi ben bilirim... 5 yılımı verdiğim adamın hiç bişiye değemediğini bilmek ve buna rağmen bişiler yapmak... ve öylece gidişini seyretmek.. çok güzel oturuyor insanın içine... :) ama çok güzel bir ders aldım aslaaa ama asla kendimden önce başkasını düşünmicem ve kimseye değer vermicem fazla...
Ama bu dediklerin isin teorik kismi bende diyorum yeni gelene soyle yapcam boyle yapcam falan diyede bazi seyler elinde olmuyo insanin
kalbi kutuya koy kaldır yerine mantığı geçir bak bakalım nasıl oluyor :) test edip onayladım emin ol oyle daha az acı çekiyosun :)
Mantik geldimi aci komple bitiyo ama mantik geldiginde insan oldugunu anlayamiyosun komut uygulayan robottan farkimiz duygularimiz :) onlarida mantiga verdikmi al sana yapay zeka 😂
inan bana güvendiğim sevdiğim herkesten bir darbe almaktan o kadar yoruldum tükendim ki bir darbe daha alacağıma robot olmayı tercih ederim.. duygularımı ve verdiğim değeri hak edecek olan insan zaten mantığımı devre dışı bırakmasını da bilir :)
;) guzel kelimeler :) profilime gir tezat yazan bir konuya yorum yazdim onu oku assa yukari senin dediklerinle bağdaşan seyler var :)
tamam şimdi bakıcamm :) valla içimden geleni yazdımm :)
Eğer gitmek istiyorsa ne yaparsan yap elinde tutamazsın bırak gitsin senin sevginin değerini er ya da geç anlayıp geri dönmek isticektir :)
Ha! O geri donersede ben kabul etmem bu sefer :-D😅😂😂😅
Ve artık bırakacaksın o senin peşinden koşucak :D
Kosturmam ya bitiririm muhabbeti kess :-D
Ben olsam süründürürdüm biraz :D
Beni sevmiosa neden ugrasayim fazla naz asik usandirir
aynen öyle işte ;)
Usanmaya rammak kala ;)
Zorla güzellik olmaz giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir mantığıyla yaklaşmak gerek ama her ne kadar bòyle desem de hisler kolay unutulacak hiç olmamış gibi davranılacak basit duygular değil
Duygular her zaman kafa karistirito
Yapılması gereken belli ama işin içine kalp girince insan saçmalıyor ya da en doğrusunu yapıyor
Dogru olani degil gonlune uyani yapiyo malesef ise profesyonel bakamiyo ha diceksin ki sevgi profesyonel biseymisidr oda bir tartisma konusu
elimde tutmaya çalışmazdım gitmek isteyen er ya da geç gşdşyor elinde değil kii
Aynrn ne yapsanda gidiyo
Ben herşeyi yapmıştım yinede kaybettim oyüzden hiç bişey yapmamak daha iyi
Hic degilse yorulmamis olurum diyosun oda guzel mantik :)
Gidene kal dememek en iyisi dostum.. Çünkü gitmeyi aklına koymuş biri, kal desen de umursamaz..
Malesef :/
kaybetme aşamasına gelmeden birşeyler yapmalısın gelindiğinde ne yapsan boş
Zaten gittide ;)
Valla ben onu yaşıyorum zaten şu an bu yüzden estetiği düşünüyorum ciddi anlamda.. inşallah Mart ayında hatta..
Sebep baskasina iyi gorunmek icin bence kendinden vazgecmemelisin
Ya zaten o psikoloji beni buna itti yani kendimden vazgeçmek gibi değil de kendime gelmek gibi düşünüyorum. Olunca iyi olcakmis gibi hem zaten o psikoloji beni genel anlamada da bunu istettiriyor yani ben ona bir görünürüm benim olunca soğurum zaten sonra artık kendi hayatima bakarım
Anladim :/ yinede estetikden once iyi dusun abla bir insan icin degmez hatta kimse icin degmez nasilsa oyle olman en iyiisi
Ben bu psikolojiye itildim zaten bu yüzden her ne kadar bir kişi için bunu yapıyor diye görünse de aslında bunu kendim için ve genel anlamda yapıyorum. Ona değmez doğru ama bana değer. .
Yok bende onu demeye calisiyorum sen bu piskolojiye itildin onun icin yaptigini ima etmiyorum ama sen kendi halinle en güzelsin insanlarin fikirlerini umursama kimse icin değmez.
Bende doğal güzellikten yanayım ama böyle ufak tefek kusurlar var tabiki kendinde takıntı olunca insan dert ediyor kendine ister istemez. Hem zaten estetik diyince millet gözünde abartiyor halbuki artık eskisi gibi gibi değil hafif dokunuşlar yapılıyor hiç belli olmayan
O zaman ne diyim hakkinda hayirlisi olsun sen en dogrusunu bilirsin :)
Tabikide :)
ben bu durumu 13 yıldır yaşıyorum ve hala cevabını bulamadım...
:/ pismanlik kotu bisey
Sen ağzınla kuş tutsan sevmiyorsa zaten kaybedersin. sallama diyeceğim yapabiliyorsan, kaçan kovalanır derler ya, azıcık seviyorsa belki yokluğunu anlar.
Aynen :) gitti anlasada boş 😅
Ben böylelerine artık. iktirsin gitsin diyorum, sen de öyle yap. Benim sevdiğim adam için yapmadığım kalmadı, sonuç sıfır.
Aynen abla malesef :/
sevgi varsa er ya da geç geri geliyor bırakacaksın akışına
Tek tarafliysada malesrf yapicak bisey yok :*
aynen olmuyorsa bırakacaksın zorladıkca daha beter olur emın ol
Aynen yeri geldimi kiz erkek fark etmez eyvallah cekmek lazim
kesinlikle zaten sevgi bitmese o haddeye kadar gelemez kaybetmek bazen insana erahlık verır takmayacaksın çok ben zamanında çok taktım canımdan oluyordum
Aynen oylr cok takinca olmuyor :/ vaktnde bende cok taktimda burada atlatmaya calisiyorum
BEN NELER YAŞADIM AHH AHH
Ellerini aldı zaman birsey yapamadim. Gitmek isteyen kimi tutabiliyoruz ki
Aynen oyle tutamadik tutamiyoruz tutacak baskalari artik
Kaybetme korkun olmasin. varsa bile bunu karsi tarafa kesinlikle belli etme
Brlli edince kayboluyolar
Hiç bişey yapmam. Çünkü asıl cabalarsam götü kalkar. Hiç bişey yapma.
Aynen deger verdigini hissettirince sanki o herkesde degerliymus gibi hissediyo sadece o degerin bende oldugunu anlamiyo
O yuzden herkesten once kendine deger verirsen daha mutlu olursun.
Aynen oyle :)
O benim diye dusun hirs yap kendine gerisi gelir zaten seviyosan baskalarinin olmasina izin vermezsin kaybetmezsin
:)) kaşarlaşan bir ruha hırslı bir erkek ne kadar dayanabilir ki ;)
Ruhun kasarlastiysa tatmin edicek kisilere gidersin zaten seviyorum diye ugrasmassin tek bir insan icin ;)
Kizin ruhu kaşarsa ;)
Ayneen ;)
:))
Herşeyi yaparım aşkım için gerekirse yalvarırım ona sevdiğimi anlasın diye herkesin içinde seni seviyorum diye bağırırım gerekirse ölürüm bile çünkü kaybetmek istemiyorsam
Grurumu sererim yere diyosum peki o kisi bunu ya hak etmiyecek duzeydeyse?
Zaten bunu yapmama ragmen çekip gidiyorsa haketmediğini ozaman anlarım o kaybetti derim benim vicdanım rahat olur
:) aynen oyle cok mantikli :)
Teşekkür ederim canım :)
Rica ederim :)
Giden gider ekstra çabayla yanımda kalacaksa gerek yok.
Cok seviyosan?
Yapcak bişi yok tutamam ben gitsin nereye gidiyosa :/
cok sevsende degismez yani bu
O istemiyosa ben sevsem ne yazar?
oda dogru :(
Bir kişi Kafasında bitirmişse o ilişkiy daha asla hayır gelmez ölü bir insan dirilmez dirilse de hayır gelmez. ilişki bittiyse bitti daha tekrarı olursa hayır gelmez
Hayirsizim :-F
ne olursa olsn o sevmiyosa gururumu bırakıp yalvarmam sonucta dönerse benimdir ;)
Donmezse zaten hic benim olmamistir :-D
Elime japon yapıştırıcısı sürer yüzüne dokunurdum
O artık senindir :DD
:D beynin bedava olusunda sinır yok :-D
Hahah çok komik ya sen ne kadar yeteneklisin espri yapmak konusunda
Kadınlar için her yol mübahtır, nasıl olsa iki ay sonra peşimizden getirtmeyi başarıyoruz.
Peki zaten pesinizden gelene niye aci cektiriyosunuz?
Hic isim olmaz. İstemeyen ceker gider birincisi ikincisi de ben zaten seviyesiz biriyle iliski yasamam ha cok etkilenirim falan ayri ama yine de elimde tutmak icin caba harcayacaksam yol veririm gider
Mantikli bir cevap tesekkurler :)
Ona yeniden aşkımı kazandırmak için herşeyi yaparım kaybedersem olurum eminim
Evlimisn abla sen :)
18 yaşındayım 2 sene sonra kısmetse ama yaşadım bunu sevgilimi canımdan çok seviyorum ve sinir hastası sinirlenince inatçılık yapıyor dediğini yapması lazım yaşadım xor çevirdim yolundan
Anladim bende 35 ustu yazinca dedim. evli herhalde esinden ayrilirsa olur dedim :) Allah ayirmasin
Amin kısmetse Allah omrum verirse 2 sene sonra
Hadi hakkinizda hayirlisi olsun
Amin
elde tutma diye bişey yok aşk var eğer sevmiyosa zaten o ilişki ilerlemez
Malesef :/
:(((
:(((
Cani cehenneme hic birsey yapnam beni seven zwten kaybetmez.
;) ego tavan falan :D
Neden kaybedecegime bagli. beni semiyosa baskasini seviyorsa, ya da kesinlikle haksizsa hic birsey yapmam defolup gitsin.
Cok sevsende bu boyle yani
O artık sevmiyosa beraber olmamiz sadece acı verir
Aci sevenin cekmek zorunda oldugu birsey :/
Orası öyle benim anlatmaya çalıştıgım acı mutlaka çekilecektir ilişkide ama mutluluk da olacaktır. Eger karsindaki başkasini seviyorsa biraz uğrasirim umut varsa yoksa yol veririm cunku SADECE acı olacaktır
Aynen oyle karsimdakinin kafasi karisiksa o daha beyer aci veriyo rssmen senle oynuyo ama kizamiyosun oda bilerek yapmiyo
boş yere uğraşma derim çünkü koşu bandında koşar gibi bir adım bile yol alamazsın. gidecek olan her türlü gider. Akışına bırak ;)
Relax diyosun 😉
Giden tutulmuyor. Bunu şu an yasiyorum. Engelliyemiyosun. Icinde bisey kalmamistir sana dair. Zorlasan da olmuyor
Zorlayinca daha beter koyuyo giidisi
seni seviyosa bırakmaz zaten tersıyse boşver gıtsın kalması hata olur zararlı cıkarsın elbet bir gün daha cok canın yanar ve gitmediği güne lanet edersin
can zaten yanmak için var gerisi koy götüne rahvan
Elimde tutmaya çalışmam işte çünkü gidecek insanı zincirle bağlasan gene gider ;)
çallışmazsan komple gidecek ama hic olmazsa savasmaya degmezmi
Benden gideceğini hissetmişim demek ki adam sinyal veriyor ve bu durumda naparsam yapayım mağlup olacağımdır gene gidecektir o açıdan ekstra çabaya savaşa giremem
durumu kabullenirim diyosun :) tesekkürler :) oda güzel bişey
Kesinlikle ;)
Gitmek isteyen naparsan yap yine gider cabalarsan sadece gidisini ertelersin.
demi sadece kendini kucuk dusurursun
Gitmek isteyen gidiyor zaten ne desen de umurunda olmuyor..
https://www.youtube.com/watch?v=Xe3PmCRoLjU
gitcem diyenin onunde dag olsa durmaz :D
Öyle tabi..
Gidişler ölüm gibi sessiz olmamalı,
Ölüm gibi kimsesiz.
Göz yaşları bırakmamalı arkada..
Her gidişin bir dönüşü olmalı,
Belki sabaha,
Belki geceye.
Belki yıllar sonraya...
belki ömrün sonundada olsa bir dönüşü olmalı
Özellikle geçerli bir sebebi olmadan gidenlerin..
ha onlara biz At gibi gidenler it gibi gelenler diyoruz ama meraklanma onların dönüşü kesin olur
Dönüşleri bile yarım yamalak.. Benden zaman istedi işlerini yoluna koyması gerekiyormuş.. Keşke bahane düşüncesinden sıyrılabilsem..
malesef bahane düşüncesinden sıyrılabilmek dağı hareket ettirmek kadar zor
çogu zaman için acıyacak deger verdgim adama bak bahanesine bak diye insallah bahane degildir
İnşAllah. Bir erkek gözüyle sen cevap versen. İşlerin çok yoğun olduğunda, sıkıntılı zamanlar geçirdiğinde sevgilinle aynı anda yürütemeyeceğini düşünüp zaman ister misin ondan?
söyle söyliyim sevgilimi üzüyosa bu durum ve sevgilim bundan fazla etkileniyorsa birde eger işlerimin yolunda gitmemesi sevgilimle kurdugum hayalleri etkileyecek düzeydeyse malesef ara vermek gerektigi dsucesine kapılırıım ama ara verirken senin baskasına gidip daha mutlu olacagını ya da benim işlerim düzelmezse o aranın hiç bitmeyecegini göze almışımdır
hani bu biraz ilişkinizin ciddiyetiyle ve aranızdaki mesafeyle alakalı
Seni üzdüğümün farkındayım devam edersek daha da üzüleceğimi söyledi.. Ben de bunları göze nasıl aldığını anlamıyorum ben olsam böyle bir şey yapmazdım herhalde. Benim işlerim onunla daha iyi gider yanımda olur diye düşünürdüm. Bu zamanda daha da uzaklaşma fikri bile yetiyor mutsuzluğa. Ama bir erkek ile bir kadının düşünceleri çok farklı olabilirmiş o yüzden ona da hak vermek istiyorum.. Ama kafam çok karışık..
erkek genel olarak aile reisi pozisyonunda oldugu icin bir erkege gücsüz gornmek helede sevdigi kadının onunde gucsuz gorunmek koyar bu koyusta onu içe kapanmaya iter içe kapanmada dogal olarak ilişkide sogukluga hatta verilecek araya yol acar
biz erkekler biraz mantıksız kararlar verebiliyoruz bazen malesef anlamak zor
Benim için beklemek sıkıntı değil. Sadece boşuna bekletmesinden, daha da umutlandırmasından korkuyorum.. Ara ara mesaj atıyor ama bilmiyorum direkt soramıyorum da ne yapmaya çalıştığını zamana bırakmaya çalışıyorum.
oov abla ara ara arayıp soruyosa bosver sen o bahane falan degil belli ki vicdan azabı
seni cok seviyo asırı deger veriyo ve bu olanlarla sana karsı gucsuz gorundugu icin yani sana kotu seyler yasattıgı icin (zorluklar) vicdan azabı duyuyo
Şu an söylediklerine öyle çok inanmak istiyorum ki. Gerçekten istediği, sevdiği için yazmasını istiyorum. Çünkü en başından benimle konuşmak için öyle şeyler yaptı ki, pes etmedi. Etrafımdakiler bile şaşırdı bu halimize..
yani bak o kadar cabaladıysa simdide senin tutup neyine guvendinde bu kadar cabaladın demenden korkuyo ondan dolayıda uzak duruyo ve vicdan azabı var hani sana güya vaadde bulunnmusta tutamicakmıs gbi
İnşAllah öyledir. Rabbim gönlümü, duamı biliyor sabretmeye çalışıyorum.. Teşekkür ederim yorumların için..
rica ederim yardımım dokunduysa ne mutlu bana sen niyetini halis tut ve bana sorarsan cek karsına konus de boyle boyle mi vicdan azabımı cekiyosun nedir sorunlarını paylasmamaya iten şey diye anlatsın rahatlar sonra gor bak nasıl sarılacak sana
Konuşmayı isterdim ama yüz yüze gelebilme şansımız yok şu an o istemedikçe yani. Bitirmeden önce ben ona sordum ama işlerini söyledi düzene koymam, toparlamam gerek dedi. Haliyle bir şey diyemedim ben de.
anladım abla o zaman hakkınızda hayırlısı olsun
Amin İnşAllah. Tekrardan teşekkür ederim, hayırlı geceler..
saol sanada
hiçbirşey yapmam. giden gider. gitmek istiyorsa mani olmam.
Mani olsanda kalmiyo yinede gidiyo
demekki gönlü yok. ağzınla kuş tutsan hava. seni sevmeyenle yaşamak zordur. giden gitmiştir. gittiği gün bitmiştir
Kaybettiğim elimi kaldırır arkasından sallarıııııııım
:-D bendemi oyle yapsam gitti coktan :D
Geç bile kalmışsın :D
Evet :)
Sağlık olsun :)
Gitmek istiyorsa gitsin beni gerçekten sevseydi gitmezdi
Cabaya gerek yok yani :)
aynen giden geri gelir elbet gelmesede boşver :)
aymen gelsede ben o sirada baskasiyla olmus olurum :)
Tasmasini sal. bir kac hafta dolaşır. Tas catlada bir kac ay. Sonra dönmezse sende sıkıntı var.
Hadi bakalim :) gitti gelirse ekime gelmezse kasıma :-D
hiçbir şey yapmam seviyorsa zaten elimde değil yanımda durur sevmiyorsa da kalabalık yapmasına gerek yok çevrem de
Zaten gereksiz xok insan var bide ona gerek yok 😉