• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevdiğiniz kişiyi elinizden kaybedecek olsanız nasıl elinizde tutardınız? (Sayfa 2)

tektaraflıaşık
tektaraflıaşık Takip Et
Xper 5 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
Sevdiğiniz kişiyi elinizden kaybedecek olsanız nasıl elinizde tutardınız?
Cevapla
Sevgi Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

234

Cevap

33

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • melisaçağlayann
    melisaçağlayann Takip Et
    Xper 2 Yaş: 47
    +1 yıl

    gitme diye ağzına bir çakardım kodummu otursun allah allah :D

    1
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Çaykırdım :-D

      Yorumla
  • prensesvava
    prensesvava Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Unutmaya başka şeyler düşünmeye çalışırım hayli zor bir durum

    1
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Malesef ki malesef

      Yorumla
  • Buzlukalp
    Buzlukalp Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    Gurur falan dinlemem elimden geleni yaparım kaybetsem bile ama Boşa işte gitmek isteyen durmaz gider, en azından ben çabaladom derim ilerde pişmanlığım olmaz

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Yani en azindan pisman olmazsin ilerde

      Yorumla
  • freegirlgirl
    freegirlgirl Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bilmiyorum duruma göre değişir ama elimden gelen herşeyi yapardım. Gerçi geçmişte çok yaptım ama bir faydasını göremedim aksine zararı dokundu bana :(

    1
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Malesef bende yaptim zararini gordum yapmyorum onun icin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    O beni sevmiyosa cabalamam
    ek bise de yapmam kabul eden her halimle etsin

    1
    3 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Ya cok seviyosan?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nabzina gore şerbet bizde kardeşş
      cok seviyosan diye bir sey yok

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      :) tesekkurler o zaman kardesim

      Yorumla
  • rozzx
    rozzx Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 920 cevap paylaştı.

    Ben ona değer veririm ki sevdiğim her insana değer veririm var gitmek istiyorsa tutamazsın zaten geri gelsede düşüncesi bu zaten beni seviyor olur çünkü benim başıma geldi o yüzden duygularınla değilde mantığınlada hareket etsen daha iyi olur

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Aynen oyle gonul aklin onune gecince daha hizli kaybediyosn

      Yorumla
  • elestiriuzmani
    elestiriuzmani Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 49%
    +1 yıl

    Klasiktir belki ama hamileyim sozu bile kurtarmaz ki adami.
    gitmek isteyen gidiyor be sekerim. Senin tek askin Allah yoluna olsun.

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Amin :)

      Yorumla
  • Kimse34
    Kimse34 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38 , eic 38%
    +1 yıl

    nasipse gelir yemenden değilse ne gelir elden :)) ...
    Duruma göre değişir istemiyorsa ne yaparsan yap boş

    0
    2 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Cok guzel aciklamissin tesekkurler :-D

      Yorumla
    • Kimse34
      Kimse34
      +1 yıl

      Rica ederim :)

      Yorumla
  • Esra-sr
    Esra-sr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bazen oluruna bırakmak en güzeli. Eğer o seni kafasında bitirdiyse, onun gönlünde bir yerin yoksa eyvallah demesini bileceksin.. Seni sevmeyen insan için mücadele etmek yüzsüzlüktür ve anlamsızdır

    0
    2 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Uzuntuden dert tasa kederden baska bisey vermiyo

      Yorumla
    • Esra-sr
      Esra-sr
      +1 yıl

      Kesinlikle evet..

      Yorumla
  • rukiyekara
    rukiyekara Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 46%
    +1 yıl

    gitmişse gitmistir pesinden kosamam kirdigi kalbin acisi ona da elbet geri gelir ozaman anlar belki beni ama kafaya takmam

    0
    7 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Bende oyle yapmak zorundayim 😊

      Yorumla
    • rukiyekara
      rukiyekara
      +1 yıl

      birak o senin arkandan gelsin

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Gelsede bir gelmesede :) beni sildigi gunun aksami bende onu sildim

      Yorumla
    • rukiyekara
      rukiyekara
      +1 yıl

      okadar kolay oluyormu :D

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Olmadigi icin hala bu sitedeyim -D

      Yorumla
    • rukiyekara
      rukiyekara
      +1 yıl

      hahaha şu an ayni durumdayiz gibime geliyor iliski konusunda :)

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Banada oyle geliyo :-D

      Yorumla
  • RabiaSznlr
    RabiaSznlr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    ONun için ne gibi fedakarlıklar yapabileceğimi gösterirdim , onun için nelerden vazgeçebileceğimi gösterirdim. Onu tanıdığımı nelerden mutlu olacağını bildiğimi ispatlardım :)

    0
    3 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Vuuv ya hak etmezse?

      Yorumla
    • RabiaSznlr
      RabiaSznlr
      +1 yıl

      Haketmiyecek bir insansa bile yap ki senin için rahat olsun. Zamanı geldiğin de 'benim içim rahat' diyebilmeli insan zaten o zaman kendi değerin kendi gözüne artar ona dönüp bakmazsın. Sadakan olur.

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Ömrümün zekatı :-D

      Yorumla
  • Ayşemsi
    Ayşemsi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 33%
    +1 yıl

    Ne kadar çabalasan bos bende o durumdayım ama bayanım bırak gelmek ıstıyorsa o gelir zaten dıger türlüsü senı yıpratır

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Aynen oyle orti

      Yorumla
  • NİL1988
    NİL1988 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl

    Eger sevdigine inaniosam,, onu kaybetmemek icin herseyi yapardim,,, ama zaten gitmisse yapcak bisi yok.

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Aynen oyle gittikten sonrasi beni kucuk dusurur

      Yorumla
  • grksz
    grksz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    kafasın gitmeyi koyan insan ne olsa olsun gidiyor ne yaparsan yap o yüzen bir insana bir kere kal denir götünden koşmanın anlamı yok nasılsa aklına koymuş elinde sonunda gidecek bırak gisin

    0
    3 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      :) gayet mantikli bir cevap insan grurunuda hice saymamali

      Yorumla
    • grksz
      grksz
      +1 yıl

      yani

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Benim için sevgi ya hep var ya da hiç yok. Eğer seviyorsam sevgimi kazanabilmiştir ki uğruna yapılması gereken fedakarlıkları hak etmiştir o insanı en çok sevenin ben olduğumu gözüne sokarım hareketlerimle :)

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Vuuv ya hak etmezse?

      Yorumla
  • kelebekoznur
    kelebekoznur Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 65%
    +1 yıl

    Ben oyle bir sevmeliyimki benim sevgim gitmesine engel olmalidir. Ya bu kiz beni nasil seviyor diyip gitmeye utanmalidir

    0
    7 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Gayet guzel :) voyle olursa gidemez gidersede kendi kaybeder

      Yorumla
    • kelebekoznur
      kelebekoznur
      +1 yıl

      Aynen. Sen sadece sev cok sev hep sev. Sevgi herseyi asar.

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      :) ya değmezse sevdigine

      Yorumla
    • kelebekoznur
      kelebekoznur
      +1 yıl

      Bu senin degil onun ayibi. Sen sev vicdanın rahat dur. O sevdigine degmemistir. Sen yinede adam gibi sev

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Adam gibi sevmek kisiligimle alakali bir ksii bana kotu etti diye adamligi birakacak degilim varsin yeni gelecek kisi benim gibi adamini ariyo olsun

      Yorumla
    • kelebekoznur
      kelebekoznur
      +1 yıl

      Helal bee budur iste

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • mutluluklukız
    mutluluklukız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Gitmeye niyeti varsa bişey yapmazdım. Gitmek isteyen her şekilde gider. İstemeyeni yanımda zorla tutucak kadar gurursuz değilim..

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Tutsanda gidiyo ki yaptiklarin aci cekmen icin bahanen oluyo sonra

      Yorumla
  • eylül92035
    eylül92035 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    beni sevmeyeni ben hiç sevmem ile tam yok ileri neden uğraşıyosun ki en sonunda herkes toprak olacak gidene dur deme kalana git deme oluruna bırak :)

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Aynen sonumuz 1metrekare toprak :'D

      Yorumla
  • kelebekimmmm
    kelebekimmmm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    Bence kacan kovalanir ;) onunda beni kaybetmekten korkuyo olmasi ni saglardmm :)

    1
    5 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      :) mantikli :)

      Yorumla
    • kelebekimmmm
      kelebekimmmm
      +1 yıl

      Gercekten oyle yanii kaybetme korkusu sardimii fazlasyla degsyolarr elndekinn kiymtni sonradan anlma derlryaa ;)

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Aynen iyle bizde iste kaybetme korkusuna dusuyoruz ama sonunda kaybediyoruz :-D

      Yorumla
    • kelebekimmmm
      kelebekimmmm
      +1 yıl

      Dusmemek lazim yaa cidden ne kadar uzerine dusersen o kadar gidiyo yanii maalesefff.. :)

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Malesef yine dogru bir cevap :-D

      Yorumla
  • Darkvork
    Darkvork Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Gitmeyi kafaya koymuşsa ne yapsan da gider.
    Onun için hiçbirşey yapmam..

    1
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Donsede bir b*k olmaz

      Yorumla
  • A_F_K
    A_F_K Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    5 parmağını kapatınca elin kapanıyor, anotomik olarak beş parmağını kapatıp elini açan yoktur, tek yapman gereken elini kapamaktır

    0
    3 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Kapatim gitti :)

      Yorumla
    • A_F_K
      A_F_K
      +1 yıl

      Delikten kaçmıştır :)
      www.google.com.tr/search

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Olabilir :-D

      Yorumla
  • üyeadımyokkk
    üyeadımyokkk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 50%
    +1 yıl

    birşeyler yapmadan önce yapacağın şeyleri hak edip etmediğine bir bak derim ben..

    1
    8 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Yaptiklarini hak etmezse o zama n daha beter koyar gidisi

      Yorumla
    • üyeadımyokkk
      üyeadımyokkk
      +1 yıl

      evet en iyi ben bilirim... 5 yılımı verdiğim adamın hiç bişiye değemediğini bilmek ve buna rağmen bişiler yapmak... ve öylece gidişini seyretmek.. çok güzel oturuyor insanın içine... :) ama çok güzel bir ders aldım aslaaa ama asla kendimden önce başkasını düşünmicem ve kimseye değer vermicem fazla...

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Ama bu dediklerin isin teorik kismi bende diyorum yeni gelene soyle yapcam boyle yapcam falan diyede bazi seyler elinde olmuyo insanin

      Yorumla
    • üyeadımyokkk
      üyeadımyokkk
      +1 yıl

      kalbi kutuya koy kaldır yerine mantığı geçir bak bakalım nasıl oluyor :) test edip onayladım emin ol oyle daha az acı çekiyosun :)

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Mantik geldimi aci komple bitiyo ama mantik geldiginde insan oldugunu anlayamiyosun komut uygulayan robottan farkimiz duygularimiz :) onlarida mantiga verdikmi al sana yapay zeka 😂

      Yorumla
    • üyeadımyokkk
      üyeadımyokkk
      +1 yıl

      inan bana güvendiğim sevdiğim herkesten bir darbe almaktan o kadar yoruldum tükendim ki bir darbe daha alacağıma robot olmayı tercih ederim.. duygularımı ve verdiğim değeri hak edecek olan insan zaten mantığımı devre dışı bırakmasını da bilir :)

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      ;) guzel kelimeler :) profilime gir tezat yazan bir konuya yorum yazdim onu oku assa yukari senin dediklerinle bağdaşan seyler var :)

      Yorumla
    • üyeadımyokkk
      üyeadımyokkk
      +1 yıl

      tamam şimdi bakıcamm :) valla içimden geleni yazdımm :)

      Yorumla
  • _JaNSeT_
    _JaNSeT_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Eğer gitmek istiyorsa ne yaparsan yap elinde tutamazsın bırak gitsin senin sevginin değerini er ya da geç anlayıp geri dönmek isticektir :)

    0
    4 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Ha! O geri donersede ben kabul etmem bu sefer :-D😅😂😂😅

      Yorumla
    • _JaNSeT_
      _JaNSeT_
      +1 yıl

      Ve artık bırakacaksın o senin peşinden koşucak :D

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Kosturmam ya bitiririm muhabbeti kess :-D

      Yorumla
    • _JaNSeT_
      _JaNSeT_
      +1 yıl

      Ben olsam süründürürdüm biraz :D

      Yorumla
  • shewolf0808
    shewolf0808 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 48%
    +1 yıl

    Beni sevmiosa neden ugrasayim fazla naz asik usandirir

    1
    2 Yorumla
    • hakannet55
      hakannet55
      +1 yıl

      aynen öyle işte ;)

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Usanmaya rammak kala ;)

      Yorumla
  • beyaxmelek
    beyaxmelek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Zorla güzellik olmaz giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir mantığıyla yaklaşmak gerek ama her ne kadar bòyle desem de hisler kolay unutulacak hiç olmamış gibi davranılacak basit duygular değil

    0
    3 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Duygular her zaman kafa karistirito

      Yorumla
    • beyaxmelek
      beyaxmelek
      +1 yıl

      Yapılması gereken belli ama işin içine kalp girince insan saçmalıyor ya da en doğrusunu yapıyor

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Dogru olani degil gonlune uyani yapiyo malesef ise profesyonel bakamiyo ha diceksin ki sevgi profesyonel biseymisidr oda bir tartisma konusu

      Yorumla
  • w4hghggül000
    w4hghggül000 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 43%
    +1 yıl

    elimde tutmaya çalışmazdım gitmek isteyen er ya da geç gşdşyor elinde değil kii

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Aynrn ne yapsanda gidiyo

      Yorumla
  • aaaşşşkkk1
    aaaşşşkkk1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37 , eic 56%
    +1 yıl

    Ben herşeyi yapmıştım yinede kaybettim oyüzden hiç bişey yapmamak daha iyi

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Hic degilse yorulmamis olurum diyosun oda guzel mantik :)

      Yorumla
  • femlpey
    femlpey Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 36%
    +1 yıl

    Gidene kal dememek en iyisi dostum.. Çünkü gitmeyi aklına koymuş biri, kal desen de umursamaz..

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Malesef :/

      Yorumla
  • morbulutt
    morbulutt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    kaybetme aşamasına gelmeden birşeyler yapmalısın gelindiğinde ne yapsan boş

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Zaten gittide ;)

      Yorumla
  • jenifeer
    jenifeer Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Valla ben onu yaşıyorum zaten şu an bu yüzden estetiği düşünüyorum ciddi anlamda.. inşallah Mart ayında hatta..

    0
    8 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Sebep baskasina iyi gorunmek icin bence kendinden vazgecmemelisin

      Yorumla
    • jenifeer
      jenifeer
      +1 yıl

      Ya zaten o psikoloji beni buna itti yani kendimden vazgeçmek gibi değil de kendime gelmek gibi düşünüyorum. Olunca iyi olcakmis gibi hem zaten o psikoloji beni genel anlamada da bunu istettiriyor yani ben ona bir görünürüm benim olunca soğurum zaten sonra artık kendi hayatima bakarım

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Anladim :/ yinede estetikden once iyi dusun abla bir insan icin degmez hatta kimse icin degmez nasilsa oyle olman en iyiisi

      Yorumla
    • jenifeer
      jenifeer
      +1 yıl

      Ben bu psikolojiye itildim zaten bu yüzden her ne kadar bir kişi için bunu yapıyor diye görünse de aslında bunu kendim için ve genel anlamda yapıyorum. Ona değmez doğru ama bana değer. .

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Yok bende onu demeye calisiyorum sen bu piskolojiye itildin onun icin yaptigini ima etmiyorum ama sen kendi halinle en güzelsin insanlarin fikirlerini umursama kimse icin değmez.

      Yorumla
    • jenifeer
      jenifeer
      +1 yıl

      Bende doğal güzellikten yanayım ama böyle ufak tefek kusurlar var tabiki kendinde takıntı olunca insan dert ediyor kendine ister istemez. Hem zaten estetik diyince millet gözünde abartiyor halbuki artık eskisi gibi gibi değil hafif dokunuşlar yapılıyor hiç belli olmayan

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      O zaman ne diyim hakkinda hayirlisi olsun sen en dogrusunu bilirsin :)

      Yorumla
    • jenifeer
      jenifeer
      +1 yıl

      Tabikide :)

      Yorumla
  • gezentimls
    gezentimls Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 43%
    +1 yıl

    ben bu durumu 13 yıldır yaşıyorum ve hala cevabını bulamadım...

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      :/ pismanlik kotu bisey

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sen ağzınla kuş tutsan sevmiyorsa zaten kaybedersin. sallama diyeceğim yapabiliyorsan, kaçan kovalanır derler ya, azıcık seviyorsa belki yokluğunu anlar.

    0
    3 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Aynen :) gitti anlasada boş 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben böylelerine artık. iktirsin gitsin diyorum, sen de öyle yap. Benim sevdiğim adam için yapmadığım kalmadı, sonuç sıfır.

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Aynen abla malesef :/

      Yorumla
  • caretta33
    caretta33 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 35%
    +1 yıl

    sevgi varsa er ya da geç geri geliyor bırakacaksın akışına

    0
    6 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Tek tarafliysada malesrf yapicak bisey yok :*

      Yorumla
    • caretta33
      caretta33
      +1 yıl

      aynen olmuyorsa bırakacaksın zorladıkca daha beter olur emın ol

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Aynen yeri geldimi kiz erkek fark etmez eyvallah cekmek lazim

      Yorumla
    • caretta33
      caretta33
      +1 yıl

      kesinlikle zaten sevgi bitmese o haddeye kadar gelemez kaybetmek bazen insana erahlık verır takmayacaksın çok ben zamanında çok taktım canımdan oluyordum

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Aynen oylr cok takinca olmuyor :/ vaktnde bende cok taktimda burada atlatmaya calisiyorum

      Yorumla
    • caretta33
      caretta33
      +1 yıl

      BEN NELER YAŞADIM AHH AHH

      Yorumla
  • morejderha_
    morejderha_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 31%
    +1 yıl

    Ellerini aldı zaman birsey yapamadim. Gitmek isteyen kimi tutabiliyoruz ki

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Aynen oyle tutamadik tutamiyoruz tutacak baskalari artik

      Yorumla
  • Yagmursuz
    Yagmursuz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    Kaybetme korkun olmasin. varsa bile bunu karsi tarafa kesinlikle belli etme

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Brlli edince kayboluyolar

      Yorumla
  • Cycey
    Cycey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 37%
    +1 yıl

    Hiç bişey yapmam. Çünkü asıl cabalarsam götü kalkar. Hiç bişey yapma.

    0
    3 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Aynen deger verdigini hissettirince sanki o herkesde degerliymus gibi hissediyo sadece o degerin bende oldugunu anlamiyo

      Yorumla
    • Cycey
      Cycey
      +1 yıl

      O yuzden herkesten once kendine deger verirsen daha mutlu olursun.

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Aynen oyle :)

      Yorumla
  • aleynasuvak
    aleynasuvak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    O benim diye dusun hirs yap kendine gerisi gelir zaten seviyosan baskalarinin olmasina izin vermezsin kaybetmezsin

    0
    5 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      :)) kaşarlaşan bir ruha hırslı bir erkek ne kadar dayanabilir ki ;)

      Yorumla
    • aleynasuvak
      aleynasuvak
      +1 yıl

      Ruhun kasarlastiysa tatmin edicek kisilere gidersin zaten seviyorum diye ugrasmassin tek bir insan icin ;)

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Kizin ruhu kaşarsa ;)

      Yorumla
    • aleynasuvak
      aleynasuvak
      +1 yıl

      Ayneen ;)

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Herşeyi yaparım aşkım için gerekirse yalvarırım ona sevdiğimi anlasın diye herkesin içinde seni seviyorum diye bağırırım gerekirse ölürüm bile çünkü kaybetmek istemiyorsam

    0
    5 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Grurumu sererim yere diyosum peki o kisi bunu ya hak etmiyecek duzeydeyse?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Zaten bunu yapmama ragmen çekip gidiyorsa haketmediğini ozaman anlarım o kaybetti derim benim vicdanım rahat olur

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      :) aynen oyle cok mantikli :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkür ederim canım :)

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Rica ederim :)

      Yorumla
  • LiIyPad-
    LiIyPad- Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 39%
    +1 yıl

    Giden gider ekstra çabayla yanımda kalacaksa gerek yok.

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Cok seviyosan?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yapcak bişi yok tutamam ben gitsin nereye gidiyosa :/

    1
    3 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      cok sevsende degismez yani bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O istemiyosa ben sevsem ne yazar?

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      oda dogru :(

      Yorumla
  • senbnmnnnn
    senbnmnnnn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bir kişi Kafasında bitirmişse o ilişkiy daha asla hayır gelmez ölü bir insan dirilmez dirilse de hayır gelmez. ilişki bittiyse bitti daha tekrarı olursa hayır gelmez

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Hayirsizim :-F

      Yorumla
  • sfy000
    sfy000 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    ne olursa olsn o sevmiyosa gururumu bırakıp yalvarmam sonucta dönerse benimdir ;)

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Donmezse zaten hic benim olmamistir :-D

      Yorumla
  • Gusulsuzyabani
    Gusulsuzyabani Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Elime japon yapıştırıcısı sürer yüzüne dokunurdum
    O artık senindir :DD

    0
    2 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      :D beynin bedava olusunda sinır yok :-D

      Yorumla
    • Gusulsuzyabani
      Gusulsuzyabani
      +1 yıl

      Hahah çok komik ya sen ne kadar yeteneklisin espri yapmak konusunda

      Yorumla
  • TuanaYıldız
    TuanaYıldız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kadınlar için her yol mübahtır, nasıl olsa iki ay sonra peşimizden getirtmeyi başarıyoruz.

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Peki zaten pesinizden gelene niye aci cektiriyosunuz?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hic isim olmaz. İstemeyen ceker gider birincisi ikincisi de ben zaten seviyesiz biriyle iliski yasamam ha cok etkilenirim falan ayri ama yine de elimde tutmak icin caba harcayacaksam yol veririm gider

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Mantikli bir cevap tesekkurler :)

      Yorumla
  • 112ozlm112
    112ozlm112 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 48
    +1 yıl

    Ona yeniden aşkımı kazandırmak için herşeyi yaparım kaybedersem olurum eminim

    0
    6 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Evlimisn abla sen :)

      Yorumla
    • 112ozlm112
      112ozlm112
      +1 yıl

      18 yaşındayım 2 sene sonra kısmetse ama yaşadım bunu sevgilimi canımdan çok seviyorum ve sinir hastası sinirlenince inatçılık yapıyor dediğini yapması lazım yaşadım xor çevirdim yolundan

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Anladim bende 35 ustu yazinca dedim. evli herhalde esinden ayrilirsa olur dedim :) Allah ayirmasin

      Yorumla
    • 112ozlm112
      112ozlm112
      +1 yıl

      Amin kısmetse Allah omrum verirse 2 sene sonra

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Hadi hakkinizda hayirlisi olsun

      Yorumla
    • 112ozlm112
      112ozlm112
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
  • nazlmaz
    nazlmaz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    elde tutma diye bişey yok aşk var eğer sevmiyosa zaten o ilişki ilerlemez

    0
    3 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Malesef :/

      Yorumla
    • nazlmaz
      nazlmaz
      +1 yıl

      :(((

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      :(((

      Yorumla
  • Sabirsizim
    Sabirsizim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Cani cehenneme hic birsey yapnam beni seven zwten kaybetmez.

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      ;) ego tavan falan :D

      Yorumla
  • unamelodia
    unamelodia Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Neden kaybedecegime bagli. beni semiyosa baskasini seviyorsa, ya da kesinlikle haksizsa hic birsey yapmam defolup gitsin.

    0
    5 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Cok sevsende bu boyle yani

      Yorumla
    • unamelodia
      unamelodia
      +1 yıl

      O artık sevmiyosa beraber olmamiz sadece acı verir

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Aci sevenin cekmek zorunda oldugu birsey :/

      Yorumla
    • unamelodia
      unamelodia
      +1 yıl

      Orası öyle benim anlatmaya çalıştıgım acı mutlaka çekilecektir ilişkide ama mutluluk da olacaktır. Eger karsindaki başkasini seviyorsa biraz uğrasirim umut varsa yoksa yol veririm cunku SADECE acı olacaktır

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Aynen oyle karsimdakinin kafasi karisiksa o daha beyer aci veriyo rssmen senle oynuyo ama kizamiyosun oda bilerek yapmiyo

      Yorumla
  • kübera
    kübera Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    boş yere uğraşma derim çünkü koşu bandında koşar gibi bir adım bile yol alamazsın. gidecek olan her türlü gider. Akışına bırak ;)

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Relax diyosun 😉

      Yorumla
  • Sinemm731
    Sinemm731 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Giden tutulmuyor. Bunu şu an yasiyorum. Engelliyemiyosun. Icinde bisey kalmamistir sana dair. Zorlasan da olmuyor

    1
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Zorlayinca daha beter koyuyo giidisi

      Yorumla
  • beforetheworl
    beforetheworl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    seni seviyosa bırakmaz zaten tersıyse boşver gıtsın kalması hata olur zararlı cıkarsın elbet bir gün daha cok canın yanar ve gitmediği güne lanet edersin

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      can zaten yanmak için var gerisi koy götüne rahvan

      Yorumla
  • bonjourrr
    bonjourrr Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl

    Elimde tutmaya çalışmam işte çünkü gidecek insanı zincirle bağlasan gene gider ;)

    0
    4 Yorumla
    • BıyıklıBey
      BıyıklıBey
      +1 yıl

      çallışmazsan komple gidecek ama hic olmazsa savasmaya degmezmi

      Yorumla
    • bonjourrr
      bonjourrr
      +1 yıl

      Benden gideceğini hissetmişim demek ki adam sinyal veriyor ve bu durumda naparsam yapayım mağlup olacağımdır gene gidecektir o açıdan ekstra çabaya savaşa giremem

      Yorumla
    • BıyıklıBey
      BıyıklıBey
      +1 yıl

      durumu kabullenirim diyosun :) tesekkürler :) oda güzel bişey

      Yorumla
    • bonjourrr
      bonjourrr
      +1 yıl

      Kesinlikle ;)

      Yorumla
  • bringmetoolife
    bringmetoolife Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 35%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 799 cevap paylaştı.

    Gitmek isteyen naparsan yap yine gider cabalarsan sadece gidisini ertelersin.

    0
    1 Yorumla
    • BıyıklıBey
      BıyıklıBey
      +1 yıl

      demi sadece kendini kucuk dusurursun

      Yorumla
  • hiddenn
    hiddenn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 37%
    +1 yıl

    Gitmek isteyen gidiyor zaten ne desen de umurunda olmuyor..

    0
    22 Yorumla
    • BıyıklıBey
      BıyıklıBey
      +1 yıl

      https://www.youtube.com/watch?v=Xe3PmCRoLjU
      gitcem diyenin onunde dag olsa durmaz :D

      Yorumla
    • hiddenn
      hiddenn
      +1 yıl

      Öyle tabi..
      Gidişler ölüm gibi sessiz olmamalı,
      Ölüm gibi kimsesiz.
      Göz yaşları bırakmamalı arkada..
      Her gidişin bir dönüşü olmalı,
      Belki sabaha,
      Belki geceye.
      Belki yıllar sonraya...

      Yorumla
    • BıyıklıBey
      BıyıklıBey
      +1 yıl

      belki ömrün sonundada olsa bir dönüşü olmalı

      Yorumla
    • hiddenn
      hiddenn
      +1 yıl

      Özellikle geçerli bir sebebi olmadan gidenlerin..

      Yorumla
    • BıyıklıBey
      BıyıklıBey
      +1 yıl

      ha onlara biz At gibi gidenler it gibi gelenler diyoruz ama meraklanma onların dönüşü kesin olur

      Yorumla
    • hiddenn
      hiddenn
      +1 yıl

      Dönüşleri bile yarım yamalak.. Benden zaman istedi işlerini yoluna koyması gerekiyormuş.. Keşke bahane düşüncesinden sıyrılabilsem..

      Yorumla
    • BıyıklıBey
      BıyıklıBey
      +1 yıl

      malesef bahane düşüncesinden sıyrılabilmek dağı hareket ettirmek kadar zor
      çogu zaman için acıyacak deger verdgim adama bak bahanesine bak diye insallah bahane degildir

      Yorumla
    • hiddenn
      hiddenn
      +1 yıl

      İnşAllah. Bir erkek gözüyle sen cevap versen. İşlerin çok yoğun olduğunda, sıkıntılı zamanlar geçirdiğinde sevgilinle aynı anda yürütemeyeceğini düşünüp zaman ister misin ondan?

      Yorumla
    • BıyıklıBey
      BıyıklıBey
      +1 yıl

      söyle söyliyim sevgilimi üzüyosa bu durum ve sevgilim bundan fazla etkileniyorsa birde eger işlerimin yolunda gitmemesi sevgilimle kurdugum hayalleri etkileyecek düzeydeyse malesef ara vermek gerektigi dsucesine kapılırıım ama ara verirken senin baskasına gidip daha mutlu olacagını ya da benim işlerim düzelmezse o aranın hiç bitmeyecegini göze almışımdır
      hani bu biraz ilişkinizin ciddiyetiyle ve aranızdaki mesafeyle alakalı

      Yorumla
    • hiddenn
      hiddenn
      +1 yıl

      Seni üzdüğümün farkındayım devam edersek daha da üzüleceğimi söyledi.. Ben de bunları göze nasıl aldığını anlamıyorum ben olsam böyle bir şey yapmazdım herhalde. Benim işlerim onunla daha iyi gider yanımda olur diye düşünürdüm. Bu zamanda daha da uzaklaşma fikri bile yetiyor mutsuzluğa. Ama bir erkek ile bir kadının düşünceleri çok farklı olabilirmiş o yüzden ona da hak vermek istiyorum.. Ama kafam çok karışık..

      Yorumla
    • BıyıklıBey
      BıyıklıBey
      +1 yıl

      erkek genel olarak aile reisi pozisyonunda oldugu icin bir erkege gücsüz gornmek helede sevdigi kadının onunde gucsuz gorunmek koyar bu koyusta onu içe kapanmaya iter içe kapanmada dogal olarak ilişkide sogukluga hatta verilecek araya yol acar
      biz erkekler biraz mantıksız kararlar verebiliyoruz bazen malesef anlamak zor

      Yorumla
    • hiddenn
      hiddenn
      +1 yıl

      Benim için beklemek sıkıntı değil. Sadece boşuna bekletmesinden, daha da umutlandırmasından korkuyorum.. Ara ara mesaj atıyor ama bilmiyorum direkt soramıyorum da ne yapmaya çalıştığını zamana bırakmaya çalışıyorum.

      Yorumla
    • BıyıklıBey
      BıyıklıBey
      +1 yıl

      oov abla ara ara arayıp soruyosa bosver sen o bahane falan degil belli ki vicdan azabı

      Yorumla
    • BıyıklıBey
      BıyıklıBey
      +1 yıl

      seni cok seviyo asırı deger veriyo ve bu olanlarla sana karsı gucsuz gorundugu icin yani sana kotu seyler yasattıgı icin (zorluklar) vicdan azabı duyuyo

      Yorumla
    • hiddenn
      hiddenn
      +1 yıl

      Şu an söylediklerine öyle çok inanmak istiyorum ki. Gerçekten istediği, sevdiği için yazmasını istiyorum. Çünkü en başından benimle konuşmak için öyle şeyler yaptı ki, pes etmedi. Etrafımdakiler bile şaşırdı bu halimize..

      Yorumla
    • BıyıklıBey
      BıyıklıBey
      +1 yıl

      yani bak o kadar cabaladıysa simdide senin tutup neyine guvendinde bu kadar cabaladın demenden korkuyo ondan dolayıda uzak duruyo ve vicdan azabı var hani sana güya vaadde bulunnmusta tutamicakmıs gbi

      Yorumla
    • hiddenn
      hiddenn
      +1 yıl

      İnşAllah öyledir. Rabbim gönlümü, duamı biliyor sabretmeye çalışıyorum.. Teşekkür ederim yorumların için..

      Yorumla
    • BıyıklıBey
      BıyıklıBey
      +1 yıl

      rica ederim yardımım dokunduysa ne mutlu bana sen niyetini halis tut ve bana sorarsan cek karsına konus de boyle boyle mi vicdan azabımı cekiyosun nedir sorunlarını paylasmamaya iten şey diye anlatsın rahatlar sonra gor bak nasıl sarılacak sana

      Yorumla
    • hiddenn
      hiddenn
      +1 yıl

      Konuşmayı isterdim ama yüz yüze gelebilme şansımız yok şu an o istemedikçe yani. Bitirmeden önce ben ona sordum ama işlerini söyledi düzene koymam, toparlamam gerek dedi. Haliyle bir şey diyemedim ben de.

      Yorumla
    • BıyıklıBey
      BıyıklıBey
      +1 yıl

      anladım abla o zaman hakkınızda hayırlısı olsun

      Yorumla
    • hiddenn
      hiddenn
      +1 yıl

      Amin İnşAllah. Tekrardan teşekkür ederim, hayırlı geceler..

      Yorumla
    • BıyıklıBey
      BıyıklıBey
      +1 yıl

      saol sanada

      Yorumla
  • öyleçokşeyetmesen
    öyleçokşeyetmesen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    hiçbirşey yapmam. giden gider. gitmek istiyorsa mani olmam.

    0
    2 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Mani olsanda kalmiyo yinede gidiyo

      Yorumla
    • öyleçokşeyetmesen
      öyleçokşeyetmesen
      +1 yıl

      demekki gönlü yok. ağzınla kuş tutsan hava. seni sevmeyenle yaşamak zordur. giden gitmiştir. gittiği gün bitmiştir

      Yorumla
  • neshwaffle
    neshwaffle Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kaybettiğim elimi kaldırır arkasından sallarıııııııım

    0
    4 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      :-D bendemi oyle yapsam gitti coktan :D

      Yorumla
    • neshwaffle
      neshwaffle
      +1 yıl

      Geç bile kalmışsın :D

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Evet :)

      Yorumla
    • neshwaffle
      neshwaffle
      +1 yıl

      Sağlık olsun :)

      Yorumla
  • Lagarta
    Lagarta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Gitmek istiyorsa gitsin beni gerçekten sevseydi gitmezdi

    0
    3 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Cabaya gerek yok yani :)

      Yorumla
    • Lagarta
      Lagarta
      +1 yıl

      aynen giden geri gelir elbet gelmesede boşver :)

      Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      aymen gelsede ben o sirada baskasiyla olmus olurum :)

      Yorumla
  • olympiass
    olympiass Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tasmasini sal. bir kac hafta dolaşır. Tas catlada bir kac ay. Sonra dönmezse sende sıkıntı var.

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Hadi bakalim :) gitti gelirse ekime gelmezse kasıma :-D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    hiçbir şey yapmam seviyorsa zaten elimde değil yanımda durur sevmiyorsa da kalabalık yapmasına gerek yok çevrem de

    0
    1 Yorumla
    • tektaraflıaşık
      tektaraflıaşık
      +1 yıl

      Zaten gereksiz xok insan var bide ona gerek yok 😉

      Yorumla
  • Devamını Gör (147)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevdiğiniz kişiyi elinizden kaybedecek olsanız nasıl elinizde tutardınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çok sevdiğiniz değer verdiğiniz birini kaybedince nasıl toparlandınız? 25 cevap verildi
Hayatınız da Sevdiğiniz aşık olduğunuz kişiyi kaybettiniz mi ve kaybetmiş olsanız onun yasını... 7 cevap verildi
Sevdiğiniz birini kaybetseniz ne yapardınız? 13 cevap verildi
Sevdiğinız birini kaybetmek 24 cevap verildi
Çok sevdiğiniz birini kaybetseniz ne yapardiniz? 5 cevap verildi
Birini çok sevip kaybetmek? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨